Asukoht | Esisild |
---|---|
Laius (mm) | 37 |
Siseläbimõõt [mm] | 37 |
Välisläbimõõt [mm] | 72 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud ABS-anduriga |
FORD | 1 587 565 |
---|---|
OPEL | 16 03 338 |
VAUXHALL | 16 03 338 |
CITROEN | 16 186 492 80 |
PEUGEOT | 3326.75 |
CITROEN | 3326.77 |
PEUGEOT | 3326.77 |
FIAT | 46512970 |
ALFA ROMEO | 46519869 |
FIAT | 46519869 |
LANCIA | 46519869 |
ALFA ROMEO | 46773662 |
FIAT | 46773662 |
LANCIA | 46773662 |
LANCIA | 51753791 |
ALFA ROMEO | 55703171 |
LANCIA | 55703171 |
ALFA ROMEO | 60815902 |
FIAT | 60815902 |
LANCIA | 60815902 |
FIAT | 71714457 |
ALFA ROMEO | 71714457 |
LANCIA | 71714457 |
ALFA ROMEO | 71745047 |
FIAT | 71745047 |
LANCIA | 71745047 |
ABARTH | 71745047 |
LANCIA | 71753061 |
FIAT | 71753061 |
OPEL | 93188890 |
VAUXHALL | 93188890 |
ABARTH | 46773662 |
CX | CX225 |
---|---|
SPIDAN | 0.026699 |
HK | 90/06 |
KACO | 2125.1 |
SKF | VKBA 3539 |
RUVILLE | 5843 |
A.B.S. | 200383 |
SKF | VKBA 1402 |
IRB | K-32/21 |
SKF | VKBA 6540 |
NK | 752335 |
DELPHI | WBK428 |
GSP | GK6540 |
MEYLE | 214 650 0010 |
sbs | 1401752335 |
QUINTON HAZELL | QWB674 |
PM | 863274 |
QUINTON HAZELL | QWB848 |
MEYLE | 614 160 0020 |
TRISCAN | 8530 15108 |
OPTIMAL | 801360 |
TRISCAN | 8530 15127 |
BLUE PRINT | ADF128201C |
SNR | R158.43 |
FEBI BILSTEIN | 28142 |
SNR | R153.55 |
OPTIMAL | 801838 |
RUVILLE | 5862 |
DELPHI | BK1286 |
FAG | 713 6064 00 |
FAG | 713 6903 00 |
FAG | 713 8055 10 |
Dr!ve+ | DP2010.10.0079 |
SNR | R158.24 |
RUVILLE | 5824 |
FAG | 713 8078 10 |
sbs | 752335 |
Automotive Bearings | AWK1805 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname