Kõrgus (mm) | 46.2 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 18 |
Minimaalne paksus [mm] | 16 |
Välisläbimõõt [mm] | 238 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 59 |
Ava Ø (mm) | 100 |
NISSAN | 40206 1F500 |
---|---|
NISSAN | 40206 72B00 |
SUZUKI | 40206-72B01 |
PAGID | 54443 |
---|---|
TEXTAR | 92144300 |
JURID | 562426J |
JURID | 562426JC |
BENDIX | 562426B |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3301079 |
TRW | DF4743 |
FERODO | DDF1884 |
FTE | BS5275 |
DELPHI | BG3763 |
BORG & BECK | BBD4474 |
NK | 202268 |
NK | 312268 |
A.B.S. | 17146 |
NIPPARTS | J3301079 |
Brake ENGINEERING | DI956109 |
GIRLING | 6047431 |
sbs | 1815202268 |
BOSCH | 0 986 479 354 |
BREMBO | 09.A919.10 |
FERODO | DDF1884-1 |
QUINTON HAZELL | BDC5275 |
REMSA | 61131.10 |
LPR | N2008V |
TRUSTING | DF1085 |
PILENGA | V576 |
BENDIX | 562426BC |
MAPCO | 45502 |
QH Benelux | 57997 |
OPTIMAL | BS-8934 |
BOSCH | 0 986 AB6 384 |
BOSCH | 0 986 AB9 597 |
METELLI | 23-0850 |
JAPANPARTS | DI-113 |
CAR | 142.1276 |
TRISCAN | 8120 14172 |
FIRST LINE | FBD 1521 |
HELLA PAGID | 8DD 355 112-431 |
BOSCH | 0 986 AB5 422 |
OPTIMAL | BS-8934C |
HELLA | 8DD 355 112-431 |
FREMAX | BD-7797 |
KAGER | 37-0738 |
LUCAS ELECTRICAL | DF 4743 |
LUCAS ELECTRICAL | 6047433 |
National | NBD1135 |
MEYLE | 36-15 521 0029 |
BOSCH | 0 986 AB5 196 |
BLUE PRINT | ADN14393 |
ATE | 24.0118-0139.1 |
REMY | RAD1429C |
FEBI BILSTEIN | 108595 |
APEC braking | DSK2348 |
ASHUKI | 09909701 |
APEC | DSK2348 |
ASHUKI by Palidium | 09909701 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname