Sulgemisnurk (kraad) | 48 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 5.5 |
süsteem-põhipositsioon (mm) | 49 |
Ava Ø (mm) | 146 |
Hulk | 1 |
Pistik / Klamber | koos klemmiga 50(Jet) |
Pistik / Klamber | B+ |
Kaal (g) | 10238 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 92 |
Pinge [V] | 24 |
Hammaste arv | 10 |
Ühendustehnika | Earth return |
Ühendustehnika | Grounded |
Versioon | Premium |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
IVECO | 2995988 |
---|---|
IVECO | 42498115 |
IVECO | 5801710983 |
IVECO | 99486046 |
IVECO | 5801711014 |
JP GROUP | 5390300309 |
---|---|
LUCAS ELECTRICAL | LRS01958 |
DENSO | DSN940 |
BOM-Prestolite | 20540101 |
Delco Remy | 19085003 |
EUROTEC | 11090132 |
UNIPOINT | F042S00242 |
UNIPOINT | STR-9113 |
ARTEC | 48213096 |
LUCAS ELECTRICAL | LRS1958 |
HOLGER CRISTIANSEN | CS1292 |
DENSO | 2280007550 |
LUCAS | LRS01958 |
UNIPOINT | STR9113 |
VALEO | 458334 |
DA SILVA | D020587 |
CASCO | CST40600AS |
CASCO | CST40600GS |
DICRA | 45013897 |
HELLA | CS1292 |
Delco Remy | DRS3897 |
GENERAL RICAMBI | 039148 |
HELLA | 8EA 738 152-001 |
BOSCH | 0 986 023 430 |
AINDE | CGB-57750 |
HELLA | 8EA 012 586-251 |
BOSCH | F 042 000 242 |
Purolator India | MS198 |
CASE IH | 47435950 |
LUCAS | LRS1958 |
Bosch UP Test | STR-9113 |
Bosch UP Test | F042S00242 |
HELLA (India) | 8EA 012 586-251 |
HELLA (India) | 8EA 738 152-001 |
HELLA (India) | CS1292 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname