Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatori liik | Vedrutaldrikuga amortisaator |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Üleval vars |
Paaristoote koodid | MA-20066 |
soovitava lisavarustuse artiklinumber | SMA0004 |
TOYOTA | 485100D170 |
---|---|
TOYOTA | 485100D171 |
TOYOTA | 485100D400 |
TOYOTA | 485100D420 |
TOYOTA | 485100D460 |
TOYOTA | 48510-0DA30 |
TOYOTA | 48510-0D881 |
TOYOTA | 48510-0DA20 |
TOYOTA | 48510-0DE61 |
TOYOTA | 4851080338 |
TOYOTA | 48510-0D421 |
TOYOTA | 48510-0D820 |
TOYOTA | 48510 0D 810 |
TOYOTA | 48510 52 G10 |
TOYOTA | 48510 52 G11 |
TOYOTA | 485100D870 |
TOYOTA | 485100D890 |
TOYOTA | 485100D871 |
MONROE | G7294 |
---|---|
AL-KO | 303804 |
NIPPARTS | N5512096G |
KAGER | 81-1775 |
JAPKO | MJ20067 |
KAMOKA | 20333831 |
SACHS | 280 525 |
SACHS | 280 517 |
SACHS | 314 756 |
SACHS | 314 758 |
BILSTEIN | 22-167019 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J4312011 |
OPTIMAL | A-3232GR |
JAPANPARTS | MM-20067 |
MEYLE | 30-26 623 0021 |
MAGNETI MARELLI | 354967070100 |
BOGE | 32-G31-A |
BOGE | 32-G31-F |
KYB | 333745 |
STELLOX | 4203-9132-SX |
RED-LINE | 39TO164 |
KAVO PARTS | SSA-9015 |
GOLD | 9260961 |
AP-XENERGY | X745333 |
IAP QUALITY PARTS | 504-17002 |
GSP | 32306291 |
FRECCIA | SA201137 |
BREMSI | SA1088 |
JAPANPARTS | MQ-20067 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname