Asukoht | Tagasild |
---|---|
Amortisaatori tüüp | Gaasirõhk |
Amortisaatori liik | Teleskoop-amort |
Amortisaatorisüsteem | kaks toru |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Silma all |
Amortisaatori kinnitamise tüüp | Üleval vars |
PEUGEOT | 1610864380 |
---|---|
TOYOTA | 48530-08B10 |
TOYOTA | 48530-0H010 |
TOYOTA | 48530-0H020 |
PEUGEOT | 5206EE |
CITROEN | 5206.EE |
CITROEN | 5206EG |
PEUGEOT | 5206EG |
CITROEN | B0 008 696 80 |
PEUGEOT | B0 008 696 80 |
CITROEN | 16 108 643 80 |
CITROEN | B0 007 715 80 |
CITROEN | B0 008 695 80 |
PEUGEOT | B0 006 745 80 |
PEUGEOT | B0 007 715 80 |
PEUGEOT | B0 008 695 80 |
TOYOTA | 48530 0H 030 |
TOYOTA | 48530 0H 040 |
TOYOTA | 48530 0H 050 |
TOYOTA | 48530 0H 060 |
TOYOTA | 485300H041 |
CITROEN | B001049280 |
CITROEN | B001049380 |
CITROEN | B001049480 |
PEUGEOT | B001049380 |
PEUGEOT | B001049480 |
TOYOTA | 485300H070 |
TOYOTA | 485300H080 |
MONROE | G1075 |
---|---|
MAGNETI MARELLI | 356321070000 |
AL-KO | 103203 |
KAMOKA | 20343357 |
NIPPARTS | N5522086 |
JP GROUP | 3152100609 |
JAPKO | MJ00121 |
SACHS | 314 632 |
OPTIMAL | A-1474G |
KYB | 343808 |
STELLOX | 4203-9555-SX |
JAPANPARTS | MM-00121 |
BILSTEIN | 19-147659 |
RED LINE | 39TO068 |
AL-KO | 109763 |
MEYLE | 40-26 725 0008 |
GOLD | 9130647 |
AP-XENERGY | X808343 |
IAP QUALITY PARTS | 504-17007 |
GSP | 32108560 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname