Kontrolltähistus | R90 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 43.9 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 22 |
Välisläbimõõt [mm] | 280 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 62.2 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Pealispind | kaetud |
KIA | 517121W000 |
---|---|
KIA | 517121W050 |
HYUNDAI | 51712C8500 |
KIA | S517121W050 |
HYUNDAI | 51712 1W000 |
KIA | 51712 H8580 |
KIA | 51712 C8500 |
HYUNDAI | 51712H8580 |
Auto Parts | 91-21356 |
---|---|
TEXTAR | 92239303 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3300319 |
MINTEX | MDC2362 |
TRW | DF6904 |
FERODO | DDF2186C |
COMLINE | ADC2405V |
TEXTAR | 92288303 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3300344 |
MINTEX | MDC2847C |
TRW | DF6842 |
A.B.S. | 18329 |
NIPPARTS | N3300330 |
BOSCH | 0 986 479 B05 |
BREMBO | 09.C174.11 |
REMSA | 61463.10 |
ROADHOUSE | 61463.10 |
LPR | K2025V |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3300554 |
HELLA PAGID | 8DD 355 125-501 |
ASHUKI | I032-28 |
QUINTON HAZELL | BDC6103 |
NPS | K330A32 |
JAPKO | 60K23 |
MAPCO | 25253 |
HELLA PAGID | 8DD 355 118-251 |
KAWE | 61463 10 |
ATE | 422294 |
MDR | MFD-2K23 |
GIRLING | 6069041 |
ATE | 24.0122-0294.1 |
JAPANPARTS | DI-K23 |
ASHIKA | 60-0K-K23 |
DELPHI | BG4743C |
MEYLE | 28-15 521 0016/PD |
BLUE PRINT | ADG043201 |
MEYLE | 28-15 521 0023/PD |
BREMBO | 09.C174.10 |
BREMBO | 09.D880.11 |
BOSCH | 0 986 479 E98 |
FERODO | DDF2819C |
ASHUKI | I03228 |
JAPANPARTS | DI-K23C |
JAPANPARTS | DI-K26C |
ASHIKA | 60-0K-K23C |
JAPKO | 60K23C |
ASHIKA | 60-0K-K26C |
JAPKO | 60K26C |
TRISCAN | 8120 43187C |
BENDIX | BDS1278 |
BENDIX | BDS1508 |
ASHUKI by Palidium | I03228 |
TRW | DF6025 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname