Läbimõõt [mm] | 60 |
---|---|
Kaal (kg) | 1.08 |
Surve (bar) | 6.5 |
Etteanne (l/h) | 100 |
Pinge [V] | 12 |
Ühenduste arv | 2 |
Rakendustüüp | elektriline |
VW | 441 906 091 A |
---|---|
VW | 441 906 091 B |
VW | 443 906 087 BE |
VW | 443 906 091 E |
VW | 447 906 091 A |
VW | 895 906 089 E |
VW | 895 906 091 |
VW | 895 906 091 A |
BOSCH | 0 580 254 020 |
---|---|
BOSCH | 0 580 254 041 |
QUINTON HAZELL | QFP612 |
HOFFER | 7506405 |
DELPHI | FE0135 |
PIERBURG | 7.21651.70.0 |
DELPHI | FE0533-12B1 |
VEMO | V10-09-0837 |
SIDAT | 70140 |
MEAT & DORIA | 76405 |
ERA | 770102B |
HOFFER | 7506405E |
QUINTON HAZELL | QFP613 |
FEBI BILSTEIN | 14354 |
INTERMOTOR | 38915 |
INTERMOTOR | 38915 |
VALEO | 347258 |
AIRTEX | E10251 |
INTERMOTOR | EFP305 |
INTERMOTOR | FP2176 |
INTERMOTOR | LFP048 |
AUTOMEGA | 1400154 |
AUTOMEGA | 1400149 |
LUCAS | FDB780 |
MAGNETI MARELLI | ESS0103A |
ERA | 770102A |
ERA | 770102HQ |
JP GROUP | 1115204209 |
MEYLE | 100 919 0052 |
BOSCH | 0 580 254 040 |
BOSCH | 0 580 254 019 |
BOSCH | 0 580 254 003 |
BOSCH | 0 580 254 023 |
BOSCH | 0 580 254 031 |
BOSCH | 0 580 254 036 |
BOSCH | 0 580 464 988 |
BOSCH | 0 580 464 991 |
MEYLE | 100 919 0055 |
MEAT & DORIA | 76417 |
INTERMOTOR | 38915 |
INTERMOTOR | EFP305 |
INTERMOTOR | FP2176 |
INTERMOTOR | LFP048 |
INTERMOTOR | EFP305 |
INTERMOTOR | FP2176 |
INTERMOTOR | LFP048 |
INTERMOTOR | 38915 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname