Kaal (kg) | 0.93 |
---|---|
Surve (bar) | 3.5 |
Etteanne (l/h) | 100 |
Ühenduste arv | 2 |
Rakendustüüp | elektriline |
BMW | 16 14 1 178 839 |
---|---|
BMW | 16 14 1 181 354 |
BMW | 16 14 4 138 604 |
JP GROUP | 1415200609 |
---|---|
VALEO | 347607 |
VALEO | 347214 |
QUINTON HAZELL | QFP619 |
QUINTON HAZELL | QFP663 |
MAPCO | 22661 |
AIRTEX | E10257 |
AIRTEX | E8139 |
HOFFER | 7506616 |
PIERBURG | 7.21913.50.0 |
MAGNETI MARELLI | 219900000134 |
MAGNETI MARELLI | 219972191350 |
DELPHI | FE0344 |
DELPHI | FE0530-12B1 |
VEMO | V20-09-0415-1 |
INTERMOTOR | 38917 |
INTERMOTOR | EFP307 |
INTERMOTOR | FP2178 |
INTERMOTOR | LFP050 |
MEAT & DORIA | 76616 |
ERA | 770079B |
DELPHI | FE0150 |
LUCAS | FDB1052 |
VEMO | V20-09-0415 |
INTERMOTOR | 38917 |
SIDAT | 70995 |
MAPCO | 22662 |
TOPRAN | 500 815 |
TOPRAN | 500 817 |
FISPA | 70082 |
FISPA | 70995 |
FISPA | 70995-2 |
SPECTRA PREMIUM | SP1211 |
SPECTRA PREMIUM | SP1221 |
SPECTRA PREMIUM | SP8234M |
ERA | 770079A |
ERA | 770079HQ |
BOSCH | 0 580 464 995 |
BOSCH | 0 580 314 123 |
BOSCH | 0 580 453 021 |
MEYLE | 314 919 0012 |
MEYLE | 314 034 0003 |
INTERMOTOR | 38917 |
INTERMOTOR | EFP307 |
INTERMOTOR | FP2178 |
INTERMOTOR | LFP050 |
INTERMOTOR | EFP307 |
INTERMOTOR | FP2178 |
INTERMOTOR | LFP050 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 65453033 |
INTERMOTOR | 38917 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname