Läbimõõt [mm] | 71 |
---|---|
Laius (mm) | 26 |
Ribide arv | 6 |
FORD | 1361876 |
---|---|
SUZUKI | 17530-79J50 |
SUZUKI | 1753079J50 |
FIAT | 51758384 |
OPEL | 55190812 |
SAAB | 55 190 812 |
SAAB | 55190812 |
VAUXHALL | 55190812 |
FORD | 5M 5Q 19A21 6AA |
FORD | 5M5Q19A216AA |
FORD | 5M5Q-19A216-AA |
OPEL | 63 40 556 |
OPEL | 6340556 |
VAUXHALL | 6340556 |
VAUXHALL | 63 40 556 |
FIAT | 71743962 |
SUZUKI | 17530-79J50-000 |
SUZUKI | 17530-79J50-LCP |
SUZUKI | 1753079J50000 |
SUZUKI | 1753079J50LCP |
EGT | 291746EGT |
---|---|
GATES | T36254 |
GATES | T36261 |
DAYCO | APV1155 |
DAYCO | APV2480 |
FEBI BILSTEIN | 31142 |
TRIPLE FIVE | SZ010281A0 |
Schaeffler INA | F-562172 |
RUVILLE | 56021 |
CONTITECH | V85526 |
HUTCHINSON | T0448 |
FEBI BILSTEIN | 31089 |
BREDA LORETT | CR 3688 |
FLENNOR | FU99690 |
SKF | VKM 32049 |
SNR | GA358.05 |
IPD | 15-3528 |
SKF | VKM 34112 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 529 0377 10 |
SWAG | 70 93 1089 |
JAPANPARTS | RP-808 |
TRISCAN | 8641 102033 |
OPTIMAL | 0-N1667 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 529037710 |
Schaeffler INA | F562172 |
VAICO | V24-0289 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 532053110 |
CONTINENTAL CTAM | V85526 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1148030 |
MEYLE | 614 009 0020 |
Metalcaucho | 49312 |
GATES | 780321354 |
GATES | 780321361 |
Schaeffler INA | F562172BSRA |
Schaeffler INA | F562172BSRAAM |
SCHAEFFLER GRUPPE | 5320531100 |
TRIPLE FIVE | 0380926 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname