Lülituspunkt [°C] | 115 |
---|---|
Sõidukivarustus | ilma kliimaseadmeta sõidukitele |
Kaal (kg) | 0.04196 |
Seeria | |
Pistikkontaktide arv | 2 |
CITROEN | 0242.68 |
---|---|
PEUGEOT | 0242.68 |
CITROEN | 024283 |
CITROEN | 0242.85 |
PEUGEOT | 0242.85 |
CITROEN | 0242.87 |
PEUGEOT | 0242.87 |
FIAT | 96 018 422 |
FIAT | 96 018 422 80 |
FIAT | 9617916180 |
FIAT | 96 179 161 80 |
ROVER | PEJ10007 |
ROVER | PEJ 10007 |
METZGER | 0905227 |
---|---|
FAE | 34110 |
QUINTON HAZELL | XTTS45 |
INTERMOTOR | 53257 |
QUINTON HAZELL | XTTS23 |
ERA | 330147 |
INTERMOTOR | 53228 |
MTE-THOMSON | 3187 |
FACET | 7.3558 |
INTERMOTOR | 53228 |
INTERMOTOR | 53257 |
CALORSTAT by Vernet | WS2622 |
INTERMOTOR | STT072 |
TOPRAN | 721 079 |
MAGNETI MARELLI | 510033640103 |
DELPHI | TS10324 |
FEBI BILSTEIN | 04000 |
BEHR HELLA SERVICE | 6PT 009 309-031 |
BUGIAD | BTS65318 |
HAVAM | 1.830.524 |
VEMO | 42-72-0021 |
INTERMOTOR | STT070 |
SIDAT | 82.476 |
JP GROUP | 4193100609 |
HELLA | 6PT 009 309-031 |
MAHLE | TSE 32 |
INTERMOTOR | 53257 |
INTERMOTOR | 53228 |
BPW | 0509114460 |
INTERMOTOR | STT072 |
INTERMOTOR | STT070 |
INTERMOTOR | STT072 |
MEYLE | 11-14 821 0007 |
INTERMOTOR | STT070 |
INTERMOTOR | 53257 |
INTERMOTOR | 53228 |
at autoteile germany | at11208 |
NISSENS | 207049 |
NRF | 727130 |
FEBI BILSTEIN | 185899 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname