Soovituslik vahetusintervall (km) | 250000 |
---|---|
Kaal (kg) | 0.106 |
Keermemõõt | M18 x 1,5 |
Täispikkus | 360 |
Ühenduste hulk | 5 |
Kaabliisolatsiooni tüüp | silikoonitud kiudoptilise võrgu isolatsiooniga |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Seeria | |
Pistikkontaktide arv | 5 |
Pistikukatte kuju | D-kuju |
MEAT & DORIA | 81528 |
---|---|
MEAT & DORIA | 81553 |
MEAT & DORIA | 81527 |
HOFFER | 7481527 |
CALORSTAT by Vernet | LS150101 |
FAE | 75020 |
WALKER PRODUCTS | 250-25002 |
FAE | 75013 |
DELPHI | ES10921 |
METZGER | 0893189 |
GAT EUROKAT | 876.511 |
METZGER | 0893233 |
DELPHI | ES10920 |
AIRTEX | 5S9989 |
AIRTEX | 5S4434 |
MTE-THOMSON | 9738.50.040 |
AIRTEX | 5S4371 |
AIRTEX | 5S5574 |
AIRTEX | 5S5575 |
A.I.C. Competition | 54527 |
AIRTEX | 5S4331 |
AIRTEX | 5S4560 |
AIRTEX | 5S5606 |
AIRTEX | 5S5608 |
PIERBURG | 7.05271.22.0 |
HELLA | 6PA 009 166-841 |
DELPHI | ES10996-12B1 |
BOSCH | 0 258 007 208 |
BOSCH | 0 258 007 144 |
BOSCH | 0 258 007 160 |
BOSCH | 0 258 007 143 |
DELPHI | ES11022-12B1 |
BOSCH | 0 258 007 254 |
BOSCH | 0 258 007 278 |
BOSCH | 0 258 007 142 |
VEMO | 20-76-0049 |
SIDAT | 90151 |
PIERBURG | 7.05271.77.0 |
MEAT & DORIA | 81553E |
FAE | 75118 |
MEYLE | 314 803 0009 |
MEYLE | 314 803 0011 |
ERA | 570302A |
ERA | 570304A |
FAE | 75107 |
AIC | 54527 |
at autoteile germany | at12204 |
EFI Automotive | 301109 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname