Tootja piirang | Bosch |
---|---|
Kaal (kg) | 0.11467 |
Seeria |
BREMI | 8045 |
---|---|
BREMI | 8064 |
BREMI | 8066 |
INTERMOTOR | 44190 |
BorgWarner (BERU) | 0330920006 |
BOSCH | 1 235 522 056 |
BOSCH | 1 235 522 193 |
QUINTON HAZELL | XD99 |
BorgWarner (BERU) | 0330920221 |
VALEO | 344027 |
BOSCH | 1 235 522 315 |
FACET | 2.7479PHT |
INTERMOTOR | IDC004 |
VALEO | 121778 |
EFI Automotive | 160728 |
BorgWarner (BERU) | VK106 |
BorgWarner (BERU) | 0330920005 |
BOSCH | 9 231 086 056 |
DAYCO | PB1480N |
BREMI | 8396 |
HAVAM | 1.306.079 |
AIRTEX | 5D1012 |
VEMO | 10-70-0033 |
AUTOTECH | AT01-390408 |
BECK/ARNLEY | 174-4796 |
JP GROUP | 905201002 |
JP GROUP | 905201002ALT |
JP GROUP | AC905500 |
JP GROUP | AC905504 |
JP GROUP | AC905505 |
JP GROUP | AC905506 |
JP GROUP | AC905509 |
INTERMOTOR | 44190 |
AUTOMEGA | 309050207113C |
A.I.C. Competition | 50725 |
JP GROUP | 8191200406 |
JP GROUP | 8191200706 |
JP GROUP | 8191200506 |
JP GROUP | 8191200806 |
JP GROUP | 8191200906 |
JP GROUP | 8191200302 |
JP GROUP | 8191200606 |
TOPRAN | 101 971 |
MAXGEAR | 31-0011 |
BOSCH | 1 235 522 227 |
LUCAS | DDB442 |
FACET | 2.7462 |
BOSCH | 1 235 522 058 |
FACET | 2.7509PHT |
BOSCH | 1 235 522 053 |
BOSCH | 1 235 522 107 |
BOSCH | 1 235 522 219 |
INTERMOTOR | IDC004 |
EFI Automotive | 160728 |
INTERMOTOR | 44190 |
BorgWarner (BERU) | 0330920006 |
KHD | 12157142 |
BorgWarner (BERU) | VK 106 |
STEINBOCK | 751052 |
BorgWarner (BERU) | 0 330 920 005 |
BorgWarner (BERU) | 0 330 920 221 |
INTERMOTOR | IDC004 |
AIC | 50725 |
INTERMOTOR | 44190 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname