Veepumba rihmaratta läbimõõt [mm] | 66 |
---|---|
Tiiviku diameter [mm] | 50 |
Veepumba tiiviku materjal | Metall |
Rakendustüüp | mehhaaniliselt |
Ribide arv | 3 |
Ventilaatorilabade/labade arv | 6 |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
OPEL | 3639521 |
---|---|
TOYOTA | SU001-01093 |
CITROEN/PEUGEOT | 9803.442480 |
CITROEN/PEUGEOT | 1635181780 |
OPEL | 9803442480 |
CITROEN/PEUGEOT | 9846882780 |
TOYOTA | SU001-C2414 |
RUVILLE | 65928 |
---|---|
DAYCO | DP374 |
GRAF | PA1239 |
KWP | 101239 |
AIRTEX | 1996 |
GK | 986908 |
FEBI BILSTEIN | 102493 |
FAI AutoParts | WP6649 |
BGA | CP1401 |
Schaeffler INA | 538 0147 10 |
GEBA | 30035 |
NK | 10819044 |
LPR | WP0837 |
CAR | 332738 |
SASIC | 3600013 |
GGT | PA12751 |
SKF | VKPC 83102 |
TRISCAN | 8600 10081 |
IDROMEC | PA36056 |
MAGNETI MARELLI | 350984066000 |
Saleri SIL | PA1592 |
COMLINE | EWP446 |
JAPKO | 350607 |
OPTIMAL | AQ-2371 |
OPEN PARTS | WAP8556.00 |
AISIN | WE-BM25 |
DOLZ | C150 |
BUGATTI | PA10252 |
FIRST LINE | FWP2363 |
METELLI | 24-1239 |
QUINTON HAZELL | QCP3845 |
PIERBURG | 7.07152.28.0 |
CIFAM | 824-1239 |
TEMOT | 858553 |
SWAG | 62 10 2493 |
JAPANPARTS | PQ-0607 |
VAICO | V22-50022 |
ASHIKA | 35-00-0607 |
GNS | YH-C145 |
GNS | YH-P156 |
MEYLE | 11-13 220 0026 |
AISIN | WE-CI14 |
VALEO | 529195 |
VALEO | 529303 |
INTERBRAKE | PG056 |
CONTINENTAL CTAM | WPS3135 |
NAPA | NWP1158 |
COMLINE | CMPLVWP1004 |
KAMOKA | T0295 |
QH Benelux | WP9570 |
STARLINE | VPP156 |
GUTTMANN | 20135 607 10 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname