Asukoht | Esisild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 43.5 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 23.4 |
Minimaalne paksus [mm] | 21.5 |
Välisläbimõõt [mm] | 280 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 68 |
Ava Ø (mm) | 108 |
Veljeaukude hulk | 4 |
Piduriketta rummu kõrgus [mm] | 20.6 |
Seeria | Original VAICO Quality |
SAAB | 40 02 150 |
---|---|
SAAB | 88 66 962 |
SAAB | 89 66 962 |
SAAB | 89 70 709 |
EGT | 410114EGT |
---|---|
ROTINGER | RT 2470 T5 |
PAGID | 53007 |
TEXTAR | 92048400 |
FEBI BILSTEIN | 10785 |
TRW | DF1663 |
DELPHI | BG2419 |
GIRLING | 6016631 |
HELLA | 8DD 355 102-081 |
BOSCH | 0 986 478 375 |
QUINTON HAZELL | BSF3695 |
QUINTON HAZELL | 6299.10 |
GRAF | DF29670 |
FERODO | DDF354-1 |
PEX | 14.0501 |
NK | 204106 |
PILENGA | V201 |
HELLA PAGID | 8DD 355 102-081 |
METELLI | 23-0670 |
A.B.S. | 15948 |
TRUSTING | DF937 |
VALEO | 186499 |
JURID | 561419J |
BENDIX | 561419B |
BREMBO | 09.5035.10 |
FERODO | DDF354 |
ZIMMERMANN | 480.1544.00 |
QUINTON HAZELL | BDC3695 |
FIRST LINE | FBD029 |
LEMFÖRDER | 19062 01 |
OPTIMAL | BS-2990C |
MAPCO | 15997 |
MEYLE | 815 521 5009/PD |
OPTIMAL | BS-2760 |
OPTIMAL | BS-2990 |
ZIMMERMANN | 480.1544.52 |
SWAG | 57 91 0785 |
A.B.S. | 15948 OE |
MINTEX | MDC710 |
CIFAM | 800-670 |
TRISCAN | 8120 65105 |
ATE | 24.0123-0101.1 |
VAICO | 50-80001 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname