Pikkus (mm) | 140 |
---|---|
Laius (mm) | 36.5 |
Kõrgus (mm) | 89 |
Kaal (kg) | 0.729 |
Siseläbimõõt [mm] | 47.2 |
Hulgaühik | Tükk |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kuullaagrita |
Seeria | Original VAICO Quality |
MERCEDES-BENZ | 124 410 01 81 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 124 410 01 81. |
MERCEDES-BENZ | 124 410 06 81 |
MERCEDES-BENZ | 124 410 06 81. |
MERCEDES-BENZ | A 124 410 01 81 |
MERCEDES-BENZ | A 124 410 06 81 |
MERCEDES-BENZ | 124410068164 |
MERCEDES-BENZ | A 124 410 06 81 64 |
EGT | 661172EGT |
---|---|
CORTECO | 600433 |
LEMFÖRDER | 11033 01 |
RUVILLE | 785161 |
ORIGINAL IMPERIUM | 31880 |
BOGE | 88-271-A |
BUGIAD | BGT17250 |
VAICO | 30-1167-1 |
KUHLER SCHNEIDER | 6138091 |
A.I.C. Competition | 50456 |
FLENNOR | FL3991-J |
TALOSA | 61-06887 |
TALOSA | 62-06887 |
FEBI BILSTEIN | 08538 |
MEYLE | 014 041 0043 |
FEBI BILSTEIN | 03897 |
SWAG | 10 86 0055 |
TRISCAN | 8540 23316 |
OPTIMAL | F8-4002 |
MAPCO | 36992 |
MEYLE | 014 041 9043/S |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.34.028 |
JP GROUP | 1353900500 |
TOPRAN | 400 084 |
AKRON-MALÒ | 24020 |
MAXGEAR | 49-0056 |
CAUTEX | 180160 |
BBR Automotive | 001-30-01213 |
SWAG | 10 87 0022 |
CAUTEX | 180084 |
MAPCO | 36992/1 |
Schaeffler FAG | 775 0008 10 |
AKRON-MALÒ | 24020 |
AIC | 50456 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname