Kõrgus (mm) | 77.1 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 30 |
Minimaalne paksus [mm] | 28.4 |
Välisläbimõõt [mm] | 348 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 79 |
Ava Ø (mm) | 120 |
Veljeaukude hulk | 5 |
Piduriketta rummu kõrgus [mm] | 47.2 |
Seeria | Original VAICO Quality |
BMW | 34 11 6 763 824 |
---|---|
BMW | 6 763 824 |
BENDIX | 562401BC |
---|---|
PAGID | 54418 |
TEXTAR | 92141805 |
TEXTAR | 92141825 |
DELPHI | BG9163C |
NK | 3415103 |
BLUE PRINT | ADB114385 |
BOSCH | 0 986 479 584 |
ZIMMERMANN | 150.3434.00 |
TRUSTING | DF075 |
HELLA PAGID | 8DD 355 120-981 |
HELLA | 8DD 355 120-981 |
BOSCH | 0 986 479 E14 |
SWAG | 20 10 5719 |
OPTIMAL | BS-9314 |
OPTIMAL | BS-9314HC |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 08.35.205 |
FEBI BILSTEIN | 105719 |
TRISCAN | 8120 11176C |
METELLI | 23-0853C |
TOPRAN | 501 189 |
ST-TEMPLIN | 03.110.12525 |
ST-TEMPLIN | 03.110.12520 |
BECK/ARNLEY | 083-3235Z |
LEMFÖRDER | 30805 01 |
TRW | DF6625S |
ATE | 24.0130-0186.2 |
NK | 3415119 |
BREMTEC | EDR23800 |
CHAMPION | 563078CH-1 |
ASHIKA | 60-00-0128 |
JAPKO | 600128 |
MEYLE | 383 521 1003/PD |
JAPANPARTS | DI-0128 |
TEXTAR | 92310205 |
JAPANPARTS | DI-0128C |
HELLA | 8DD 355 133-511 |
ASHIKA | 60-00-0128C |
HELLA PAGID | 8DD 355 133-511 |
JAPKO | 600128C |
FEBI BILSTEIN | 44086 |
JAPANPARTS | DI0128JM |
VALEO | 673288 |
VAICO | 20-80061 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname