Asukoht | Tagasild |
---|---|
Laius (mm) | 87 |
Kaal (kg) | 2.934 |
Keermemõõt | M14x1,25 |
Välisläbimõõt [mm] | 56 |
Piduri-/sõidudünaamika | Sõidukitele koos ABS-ga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos integreeritud magnetilise anduriga |
Välisläbimõõt 2 [mm] | 137 |
Täiendav tooteinfo 2 | poltide/kruvidega |
BMW | 33416774944 |
---|---|
MINI | 33 41 6 786 552 |
MINI | 33 41 6 786 620 |
BMW | 6 756 830 |
BMW | 6 774 944 |
MINI | 33 41 6 774 944 |
RUVILLE | 6251 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 22316 |
DELPHI | BK1270 |
MOOG | 512304 |
FIRST LINE | FBK892 |
SKF | BR930763 |
MOOG | 512427 |
A.B.S. | 200910 |
TIMKEN | 512427 |
NK | 764010 |
TRISCAN | 8530 11227 |
NK | 764016 |
BIRTH | 3389 |
TIMKEN | HA590161 |
PFI | PHU2304 |
MAGNETI MARELLI | 361111183897 |
MAGNETI MARELLI | 361111183898 |
OPTIMAL | 502164 |
Schaeffler FAG | 713 6493 70 |
Schaeffler FAG | 713 6494 40 |
SKF | BR930375 |
VAICO | 20-0676 |
BECK/ARNLEY | 051-6341 |
BECK/ARNLEY | 051-6371 |
TOPRAN | 501 019 |
MEYLE | 300 343 1103 |
BLUE PRINT | ADB118302 |
SWAG | 99 92 2316 |
METZGER | WM 6701 |
SWAG | 11 93 1078 |
MOOG | BM-WB-11343 |
SNR | R162.51 |
SKF | VKBA 6633 |
FEBI BILSTEIN | 31078 |
SKF | VKBA 6701 |
OPTIMAL | 502599 |
FAI AutoParts | FHBK1124 |
METELLI | 19-2948 |
DAYCO | KWD1434 |
BLUE PRINT | ADBP820031 |
AIC | 59599 |
TOPRAN | 503 470 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname