Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Laius (mm) | 30 |
Kaal (kg) | 0.0467 |
Siseläbimõõt [mm] | 25 |
Laagritüüp | Kummipuks |
DODGE | 05104577AA |
---|---|
VW | 2D0 411 041 B |
VAG | 2D0411041B |
VAG | 2D0 411 041 B |
DODGE | 5104577AA |
MERCEDES-BENZ | 901 323 00 88 |
MERCEDES-BENZ | 901 323 02 88 |
MERCEDES-BENZ | 904 323 00 85 |
MERCEDES-BENZ | A 901 323 02 88 |
MERCEDES-BENZ | A 904 323 00 85 |
MERCEDES-BENZ | A 901 323 00 88 |
AUDI | 2D0 411 041 B |
SEAT | 2D0 411 041 B |
SKODA | 2D0 411 041 B |
EGT | 101221EGT |
---|---|
BORG & BECK | BSK6473 |
FIRST LINE | FSK6473 |
A.I.C. Competition | 50423 |
CORTECO | 49405655 |
BGA | BU0128 |
FARE SA | 10917 |
BBR Automotive | 001-50-10631 |
FAI AutoParts | SS7057K |
PE Automotive | 013.212-00 |
JP GROUP | 411380002 |
BUGIAD | BGT17601 |
VAICO | 10-8213 |
MEYLE | 034 032 0092 |
TOPRAN | 108 742 |
FEBI BILSTEIN | 18874 |
DELPHI | TD800W |
OPTIMAL | F8-5378 |
MAPCO | 33947 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.30.025 |
FLENNOR | FL4267-J |
AUTOMEGA | 1041100412D0B |
ORIGINAL IMPERIUM | 32414 |
BIRTH | 4814 |
ST-TEMPLIN | 04.120.1936.250 |
SWAG | 10 91 8874 |
METZGER | 52044308 |
PE Automotive | 013.212-00A |
MAXGEAR | 72-0031 |
BEGEL Germany | BG32069 |
LEMFÖRDER | 37744 01 |
Schaeffler FAG | 819 0229 10 |
AIC | 50423 |
GATES | AWS1516 |
DELPHI | TD800W-11B1 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname