Soovituslik vahetusintervall (km) | 80000 |
---|---|
Soovituslik vahetusintervall (aastad) | 5 |
lisaks vajaminevaid tooteid vaata Lisadenimekirjast | |
Kaal (kg) | 0.667 |
Kastitüüp | 0BK |
Kastitüüp | 8HP55 |
Käigukasti liik | automaatkast 8 käiku |
Täiendav tooteinfo 2 | poltide/kruvidega |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
VAG | 0BK 398 009 |
---|---|
AUDI | 0BK398009 |
VW | 0BK398009 |
VAG | 0BK 398 009 A |
VAG | BK 398 009 |
VAG | BK 398 009 A |
VW | 0BK398009A |
SEAT | 0BK 398 009 |
SKODA | 0BK 398 009 |
AUDI | 0BK398009A |
SEAT | BK398009 |
SKODA | BK398009 |
BLUE PRINT | ADV182146 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 105888 |
BECK/ARNLEY | 044-0387 |
MEYLE | 100 136 0006 |
SCT Germany | SG 1095 |
SWAG | 30 10 5888 |
MEYLE | 100 137 0006 |
TOPRAN | 115 873 |
BBR Automotive | 001-10-21938 |
TCMATIC | 105.111.0025 |
TCMATIC | 105.111.1025 |
ZF | 1087.298.368 |
BLUE PRINT | ADV182169 |
A.I.C. Competition | 57377 |
KNECHT | HX 189KIT |
SWAG | 30 10 7825 |
FEBI BILSTEIN | 107825 |
MAHLE | HX 189KIT |
METZGER | 8020093 |
HENGST FILTER | EG938H D474 |
SCT - MANNOL | SG 1095 |
MEYLE | 100 135 0013/SK |
TCMATIC | 105.111.2025 |
PREXAparts | P120028 |
AIC | 57377 |
at autoteile germany | at30080 |
FEBI BILSTEIN | 0BK 398 009 A S1 |
FEBI BILSTEIN | 0BK 398 009 S1 |
PURFLUX | TEK015 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1350852 |
VAICO | 10-2289 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname