Kõrgus (mm) | 49.7 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Pidurikettajämedus [mm] | 30 |
Keermemõõt | 15,3 |
Miinimumjämedus (mm) | 27 |
Välisläbimõõt [mm] | 340 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 65 |
Ava Ø (mm) | 112 |
Pealispind | värvitud |
Kontrolltähistus | E1 90R 02C0176/0601 |
Värv | must |
AUDI | 1K0615301AD |
---|---|
VW | 1K0615301AD |
SEAT | 1K0 615 301 AD |
SKODA | 1K0 615 301 AD |
AUDI | 1K0 615 301 AD |
VW | 1K0 615 301 AD |
VW | 5Q0615301G |
AUDI | 5Q0 615 301 G |
SEAT | 5Q0 615 301 G |
SKODA | 5Q0 615 301 G |
VW | 5Q0 615 301 G |
AUDI | 8S0615301 |
AUDI | 8S0 615 301 |
AUDI | 8S0615301D |
CUPRA | 5Q0 615 301 G |
PAGID | 55298 |
---|---|
VALEO | 197677 |
TEXTAR | 92229803 |
TEXTAR | 92229805 |
MINTEX | MDC2253 |
DELPHI | BG9109 |
BORG & BECK | BBD5963S |
NK | 2047141 |
NK | 3147141 |
Brake ENGINEERING | DI956959S |
GIRLING | 6061335 |
sbs | 18152047141 |
BOSCH | 0 986 479 734 |
FEBI BILSTEIN | 39129 |
LPR | V2010V |
ATE | 24.0130-0225.1 |
JURID | 562663JC |
BENDIX | 562663BC |
REMSA | 61485.10 |
TRUSTING | DF1456 |
HELLA PAGID | 8DD 355 129-241 |
HELLA | 8DD 355 117-201 |
HELLA | 8DD 355 129-241 |
SWAG | 30 93 9129 |
METELLI | 23-1243C |
CAR | 142.1612 |
LPR | V2010VR |
TRISCAN | 8120 291061C |
MEYLE | 183 521 0008/PD |
REMSA | 61486.10 |
FERODO | DDF2000C |
MEYLE | 115 521 0008/PD |
BREMBO | 09.C306.11 |
BREMBO | 09.C306.1X |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname