Trumli läbimõõt [mm] | 200 |
---|---|
Piduritrumli läbimõõt väljaspool [mm] | 236 |
Maksimaalne kulunud trumli mõõt [mm] | 201 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 55 |
Piduritrumli kogukõrgus [mm] | 61 |
Aukude arv | 4 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Kontrolltähistus | E1 90R-02 D0929/0727 |
TOYOTA | 4243112140 |
---|---|
TOYOTA | 42431-12140 |
PAGID | 61256 |
---|---|
TEXTAR | 94025600 |
JURID | 329260J |
BENDIX | 329260B |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3402026 |
MINTEX | MBD209 |
DELPHI | BF412 |
BORG & BECK | BBR7108 |
BORG & BECK | BBR7167 |
NK | 254516 |
MGA | T7533 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3402004 |
QUINTON HAZELL | BDR289 |
NK | 254513 |
FTE | BT289 |
JURID | 329088J |
BENDIX | 329088B |
BREMBO | 14.5815.10 |
PEX | 150051 |
LPR | 7D0348 |
TRISCAN | 8120 13209 |
BOSCH | F 026 A05 820 |
MAPCO | 35552 |
A.B.S. | 2402-S |
METELLI | 18-0324 |
REMSA | 7139.00 |
A.B.S. | 2623-S |
Brake ENGINEERING | DR962391 |
FIRST LINE | FBR958 |
METELLI | 18-0120 |
MEYLE | 30-15 523 0090 |
METZGER | BT570 |
QH Benelux | 66420 |
BOSCH | 0 986 477 090 |
ATE | 24.0220-0023.1 |
HELLA | 8DT 355 300-511 |
HELLA PAGID | 8DT 355 300-511 |
DELPHI | BF278 |
APEC braking | DRM9133 |
HELLA | 8DT 355 301-501 |
BOSCH | 0 986 AB6 197 |
BOSCH | 0 986 AB9 805 |
APEC braking | DRM9133 |
EGT | 410071EGT |
APEC | DRM9133 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname