Asukoht | Tagasild |
---|---|
Vajaminev tükihulk | 2 |
Piduritrumli läbimõõt väljaspool [mm] | 279 |
Maksimaalne kulunud trumli mõõt [mm] | 230.2 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 67.5 |
Piduritrumli kogukõrgus [mm] | 89.5 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 63 |
Ava Ø (mm) | 108 |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 228.5 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
FORD | 1 334 973 |
---|---|
FORD | 1 334 975 |
FORD | 1 361 302 |
FORD | 1 361 304 |
FORD | 2T14-1126-CA |
FORD | 2T14-1126-CB |
FORD | 2T14-1126-CC |
FORD | 2T14-1126-CD |
FORD | 2T14-1126-CE |
FORD | 2T14-1126-DA |
FORD | 2T14-1126-DB |
FORD | 2T14-1126-DC |
FORD | 2T14-1126-DD |
FORD | 2T14-1126-DE |
FORD | 4 367 102 |
FORD | 4 367 103 |
FORD | 4 455 981 |
FORD | 4 467 600 |
FORD | 4 937 319 |
FORD | 4 937 320 |
FORD | 4 937 322 |
FORD | 8T161126BA |
VALEO | 237053 |
---|---|
TEXTAR | 94024400 |
JURID | 329794J |
TRW | DB4309 |
FERODO | FDR329794 |
FTE | BT634 |
DELPHI | BF488 |
NK | 252536 |
APEC braking | DRM9927 |
BOSCH | 0 986 477 129 |
TEXTAR | 98100 0244 0 1 |
LPR | 7D0645 |
HELLA PAGID | 8DT 355 300-431 |
ZIMMERMANN | 250.1769.00 |
TRISCAN | 8120 16223 |
METELLI | 18-0366 |
ZIMMERMANN | 250.1769.20 |
HELLA | 8DT 355 300-431 |
ATE | 24.0222-8033.1 |
BREMBO | 14.A691.10 |
APEC braking | DRM9927 |
BLUE PRINT | ADBP470000 |
FEBI BILSTEIN | 170994 |
APEC | DRM9927 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname