Kvaliteet | Sealed with SiC/SiC |
---|---|
Veepumba versioon | hammasrihmülekanne |
Hammaste arv | 18 |
Uus osa ilma tagatisrahata | |
Soovitatava eritööriista tootenumber | 999 990 0002 |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
CITROEN | 1201.K2 |
---|---|
PEUGEOT | 1201.K2 |
CITROEN | 16 135 185 80 |
FORD | 1 694 898 |
FORD | 1 727 556 |
FIAT | 9682360280 |
FORD | 9M5Q-8501-AA |
FORD | 9M5Q-8591-AA |
TOYOTA | SU001-A0194 |
DS | 1201 K2 |
PEUGEOT | 16 13 518 580 |
HEPU | P902 |
---|---|
VALEO | 529210 |
DAYCO | DP224 |
DAYCO | DP224-S |
BLUE PRINT | ADT391115 |
SASIC | 3600011 |
AQUAPLUS | 85-8464 |
DELPHI | WP2648 |
NK | 10819042 |
OPTIMAL | AQ-2297 |
TOPRAN | 304 273 |
HELLA | 8MP 376 808-041 |
JAPANPARTS | PQ-2014 |
HELLA | 8MP 376 808-044 |
BEHR HELLA SERVICE | 8MP 376 808-041 |
BEHR HELLA SERVICE | 8MP 376 808-044 |
VAICO | V22-50024 |
DOLZ | C147 |
GRAF | PA1110 |
FEBI BILSTEIN | 38898 |
BUGATTI | PA10170 |
RUVILLE | 65999 |
SKF | VKPC 83207 |
QUINTON HAZELL | QCP3760 |
AIRTEX | 1955 |
FIRST LINE | FWP2294 |
KWP | 101110 |
METELLI | 24-1110 |
GK | 986902 |
Schaeffler INA | 538 0102 10 |
GATES | WP0092 |
NIPPARTS | N1512142 |
SWAG | 62 93 8898 |
TRISCAN | 8600 10079 |
Saleri SIL | PA1501 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1512142 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname