Asukoht | ees |
---|---|
Asukoht | esisild paremal |
Asukoht | esisild vasakul |
Kõrgus (mm) | 48 |
Vajaminev tükihulk | 2 |
Siseläbimõõt [mm] | 18 |
Välisläbimõõt [mm] | 55 |
Täiendav tooteinfo | ilma kinnituseta |
soovitatav vahetada paarikaupa | |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
PEUGEOT | 3523 CN |
---|---|
CITROEN | 3523.CN |
CITROEN | 3523 CZ |
DS | 3523CZ |
CITROEN | 3523 EA |
PEUGEOT | 96 707 714 80 |
PEUGEOT | 96 707 720 80 |
PEUGEOT | 98 032 864 80(-) |
PEUGEOT | 98 032 865 80(-) |
FEBI BILSTEIN | 38004 |
---|---|
FIRST LINE | FSK7054 |
BORG & BECK | BSK7054 |
SIDEM | 853654 |
TALOSA | 57-07683 |
PROTTEGO EXCHANGE | 96687J |
MONROE | L38816 |
FEBI BILSTEIN | 37993 |
TRW | JBU1366 |
MOOG | CI-SB-10999 |
SIDEM | 853649 |
SPIDAN | 411803 |
QUINTON HAZELL | EMS8510 |
SWAG | 64 93 7993 |
TRISCAN | 8500 38816 |
SIDEM | 853648 |
FRAP | SB12633 |
RTS | 017-00066 |
FRAP | SB13396 |
RUVILLE | 986645 |
LEMFÖRDER | 37762 01 |
VAICO | V22-0401 |
A.B.S. | 271142 |
FORTUNE LINE | FZ90976 |
LEMFÖRDER | 37760 01 |
FEBI BILSTEIN | 48832 |
LEMFÖRDER | 37761 01 |
Schaeffler FAG | 829 0399 10 |
FAI AutoParts | SS9899 |
SKF | VKDS 333037 |
BORG & BECK | BSK8129 |
CORTECO | 49400390 |
FIRST LINE | FSK8129 |
EUROREPAR | 1682731080 |
EUROREPAR | 1682731580 |
FEBI BILSTEIN | 172629 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname