Läbimõõt [mm] | 83.5 |
---|---|
Kõrgus (mm) | 116 |
Läbimõõt 1 (mm) | 18.5 |
Filtritüüp | Filterelement |
Täiendav tooteinfo | koos tihendiga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
VW | 1K0 127 177 B |
---|---|
AUDI | 1K0 127 434 B |
SKODA | 1K0 127 434 B |
VW | 1K0 127 434 B |
SEAT | 1K0127434B* |
VALEO | 587919 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 38864 |
CLEAN FILTERS | MG1617 |
ALCO FILTER | MD-615 |
SogefiPro | FA5892ECO |
JP GROUP | 1118700209 |
MAHLE | KX 228D |
BORG & BECK | BFF8010 |
JAPKO | 3ECO033 |
QUINTON HAZELL | WF8355 |
ASHUKI | ZI0577 |
MAGNETI MARELLI | 150140030800 |
AUTOMEGA | 1800107 |
VAICO | V10-0499 |
SWAG | 30 93 8864 |
SCT Germany | SC 7049 |
TOPRAN | 111 169 |
P.B.R. | AG-9013 |
OPTIMAL | FF-01194 |
ASHIKA | 30-ECO033 |
MAGNETI MARELLI | 152071760880 |
COMLINE | EFF161 |
MAHLE | KX 228D |
DELPHI | HDF635 |
PURFLUX | C518 |
FRAM | C10448ECO |
WIX FILTERS | WF8355 |
MANN-FILTER | PU 936/1 x |
BOSCH | F 026 402 008 |
UFI | 26.021.00 |
HENGST FILTER | E87KP D150 |
FILTRON | PE 973/2 |
MECAFILTER | ELG5367 |
BLUE PRINT | ADV182307 |
BOSCH | 1 457 070 013 |
CHAMPION | CFF100447 |
KNECHT | KX 228D |
JAPANPARTS | FC-ECO033 |
CHAMPION | L447/606 |
SCT - MANNOL | SC 7049 |
NAPA | NFF2055 |
ASHUKI | ZI0577 |
OPTIMAL | OP-FFF30011 |
ASHUKI by Palidium | ZI0577 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname