Pikkus (mm) | 2260 |
---|---|
Materjal | EPDM (Etüleen-Propüleen-Dieen-Kautsuk) |
Ribide arv | 6 |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 001 993 86 96 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 012 997 48 92 |
MERCEDES-BENZ | 013 997 23 92 |
MERCEDES-BENZ | 014 997 06 92 |
AUDI | 078 903 137 K |
AUDI | 078 903 137 P |
VW | 078 903 137 P |
OPEL | 13 40 615 |
OPEL | 18 54 714 |
OPEL | 18 54 723 |
MERCEDES-BENZ | 611 997 22 92 |
MERCEDES-BENZ | 611 997 30 92 |
GENERAL MOTORS | 90285678 |
VAUXHALL | 90 285 678 |
GENERAL MOTORS | 90448002 |
GENERAL MOTORS | 90500354 |
GENERAL MOTORS | 90501385 |
LEXUS | 90916-02462 |
LEXUS | 90916-02583 |
LEXUS | 90916-02584 |
PORSCHE | 996 102 151 93 |
MAZDA | LF19-15-909A |
MAZDA | LF19-15-909B |
MAZDA | LFA1-15-909 |
MAZDA | LFH1-15-909B |
SUZUKI | LFH11-5909B |
MERCEDES-BENZ | A001 993 8696 |
MERCEDES-BENZ | A012 997 4892 |
MERCEDES-BENZ | A013 997 2392 |
MERCEDES-BENZ | A014 997 0692 |
MERCEDES-BENZ | A6119972292 |
MERCEDES-BENZ | A6119973092 |
DAYCO | 6PK2263 |
---|---|
CONTITECH | 6PK2260 |
GATES | 6PK2260 |
ROULUNDS RUBBER | 6K2260 |
BOSCH | 1 987 948 495 |
BOSCH | 1 987 947 960 |
BOSCH | 1 987 947 835 |
BOSCH | 1 987 947 569 |
FEBI BILSTEIN | 29018 |
OPTIBELT | 6 PK 2260 |
LEMFÖRDER | 17227 |
TOPRAN | 101 604 |
LEMFÖRDER | 17227 01 |
VEYANCE | 6PK2260 |
CONTINENTAL CTAM | 6PK2260 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname