Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 20.3 |
Laius (mm) | 156.4 |
Kõrgus (mm) | 65 |
Pidurisüsteem | ATE |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
MERCEDES-BENZ | 002 420 39 20 |
---|---|
VW | 2D0 698 151 |
VW | 2D0 698 151 C |
MERCEDES-BENZ | A0024203920 |
APEC braking | PD3024 |
---|---|
GIRLING | 6112202 |
BLUE PRINT | ADU174219 |
BORG & BECK | BBP1588 |
VALEO | 301044 |
TEXTAR | 2157601 |
JURID | 571844J-AS |
BREMBO | P 50 029 |
ZIMMERMANN | 21576.205.1 |
HELLA PAGID | 8DB 355 008-031 |
BOSCH | 0 986 494 504 |
FTE | BL1438C2 |
ICER | 141104-046 |
sbs | 1501223327 |
METELLI | 22-0256-0 |
LPR | 05P608 |
JURID | 571844J |
JP GROUP | 1163601510 |
ZIMMERMANN | 23990.205.1 |
RAICAM | RA.0627.0 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.35.082 |
LPR | 05P608A |
VAICO | V30-8139 |
MEYLE | 925 215 7620 |
VAICO | V30-8139-1 |
APEC braking | PAD921 |
EGT | 321528EGT |
BEGEL Germany | BG42048 |
STARLINE | BD S692P |
ATE | 13.0460-7082.2 |
METELLI | 22-0256-0K |
CIFAM | 822-256-0K |
FERODO | FDB1038 |
MEYLE | 025 215 7620/PD |
VALEO | 598044 |
BOSCH | 0 986 424 218 |
MINTEX | MDB1739 |
TRW | GDB1220 |
FERODO | FVR1038 |
NK | 223327 |
REMSA | 0578.00 |
ROADHOUSE | 2578.00 |
ICER | 141104 |
COMLINE | ADB0212 |
GALFER | B1.G102-0742.2 |
DELPHI | LP980 |
FEBI BILSTEIN | 16251 |
SWAG | 10 91 6251 |
APEC braking | PAD921 |
APEC braking | PD3024 |
EGT | 321528cEGT |
EGT | 321528iEGT |
APEC | PAD921 |
APEC | PD3024 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname