Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 18.5 |
Laius (mm) | 99.4 |
Kõrgus (mm) | 84.5 |
Pidurisüsteem | ATE |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
MERCEDES-BENZ | 002 420 04 20 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 002 420 12 20 |
MERCEDES-BENZ | 002 420 18 20 |
MERCEDES-BENZ | 002 420 26 20 |
MERCEDES-BENZ | 005 420 05 20 |
MERCEDES-BENZ | A00 242 00420 |
MERCEDES-BENZ | A002 420 18 20 |
MERCEDES-BENZ | A 005 420 05 20 |
MERCEDES-BENZ | A00 242 01 220 |
MERCEDES-BENZ | A00 242 02 620 |
ATE | 609033 |
---|---|
TEXTAR | 2130304 |
FTE | BL1286A2 |
BORG & BECK | BBP1464 |
NK | 223325 |
BOSCH | 0 986 460 976 |
TEXTAR | 21303 188 0 4 |
FEBI BILSTEIN | 16096 |
BREMBO | P 50 018 |
REMSA | 0420.00 |
LPR | 05P446 |
ROULUNDS BRAKING | 634981 |
ICER | 181158-396 |
ATE | 13.0460-9033.2 |
PAGID | T1049 |
ZIMMERMANN | 21303.188.1 |
COMLINE | ADB0506 |
SWAG | 10 91 6096 |
FERODO | FSL800 |
MEYLE | 025 213 0318/S |
JURID | 571477J |
MINTEX | MDB1625 |
QUINTON HAZELL | BP844 |
DELPHI | LP1538 |
DELPHI | LP842 |
APEC braking | PAD762 |
TRW | GDB113 |
FERODO | FDB800 |
ICER | 181158 |
HELLA PAGID | 8DB 355 007-551 |
APEC braking | PAD762 |
EGT | 321525EGT |
APEC | PAD762 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname