Asukoht | Esisild |
---|---|
Paksus (mm) | 17.5 |
Laius (mm) | 99.8 |
Kõrgus (mm) | 73.5 |
Pidurisüsteem | ATE |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kokkusurumisvastase plekiga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
Kulumisandur | kulumimärguande näidiku jaoks ettevalmistatud |
MERCEDES-BENZ | 001 420 94 20 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 001 420 98 20 |
MERCEDES-BENZ | 002 420 15 20 |
MERCEDES-BENZ | 005 420 02 20 |
MERCEDES-BENZ | A 001 420 9420 |
MERCEDES-BENZ | A 001 420 9820 |
MERCEDES-BENZ | A 002 420 1520 |
MERCEDES-BENZ | A005 420 02 20 |
BORG & BECK | BBP1181 |
---|---|
ATE | 604201 |
VALEO | 598601 |
TEXTAR | 2115307 |
JURID | 571413J |
FTE | BL1248A2 |
MAPCO | 6338 |
BORG & BECK | BBP1492 |
COMLINE | ADB01006 |
VALEO | 302286 |
BOSCH | 0 986 460 966 |
TEXTAR | 21153 175 0 4 |
FEBI BILSTEIN | 16247 |
BREMBO | P 50 010 |
REMSA | 0379.20 |
LPR | 05P423 |
METELLI | 22-0667-0 |
PAGID | T1036 |
ZIMMERMANN | 21153.175.1 |
REMSA | 0379.12 |
LPR | 05P423A |
CIFAM | 822-667-1K |
SWAG | 10 91 6247 |
BREMTEC | BT259EL |
RAICAM | RA.0500.0 |
MEYLE | 025 211 5317/S |
FERODO | FSL646 |
MINTEX | MDB1503 |
QUINTON HAZELL | BP693 |
DELPHI | LP844 |
APEC braking | PAD756 |
ATE | 13.0460-4201.2 |
TRW | GDB962 |
FERODO | FDB646 |
ICER | 180861 |
METELLI | 22-0667-1K |
FERODO | FDB1037 |
REMSA | 0379.00 |
METELLI | 22-0667-0K |
VAICO | V30-8159 |
JP GROUP | 1363602019 |
CIFAM | 822-667-0K |
HELLA PAGID | 8DB 355 007-471 |
VALEO | 601748 |
APEC braking | PAD756 |
APEC | PAD756 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname