Pikkus (mm) | 315 |
---|---|
Laius (mm) | 277 |
Kõrgus (mm) | 80 |
Filtritüüp | Filterelement |
Täiendav tooteinfo 2 | koos eelfiltriga |
Seeria | MEYLE-ORIGINAL: True to OE. |
MERCEDES-BENZ | 003 094 83 04 |
---|---|
VW | 2D0 129 620 A |
MERCEDES-BENZ | 690 094 70 04 |
MERCEDES-BENZ | A003 094 8304 |
MERCEDES-BENZ | A690 094 7004 |
AUTOMEGA | 1800257 |
---|---|
NPS | U132L11 |
DELPHI | AF0368 |
MAPCO | 60859 |
VALEO | 585396 |
CHAMPION | CAF100692P |
FRAM | CA5777 |
FEBI BILSTEIN | 26089 |
WIX FILTERS | WA6343 |
MEYLE | 112 129 0048 |
MEAT & DORIA | 16597 |
BOSCH | 1 457 433 703 |
FILTRON | AP 157/1 |
UFI | 30.082.00 |
PURFLUX | A342 |
HENGST FILTER | E240L01 |
CLEAN FILTERS | MA1366 |
SOFIMA | S 3082 A |
TECNOCAR | A470 |
SogefiPro | PA7234 |
KOLBENSCHMIDT | 50013392 |
MAHLE | LX 513/1 |
MAHLE | LX 511/1 |
BORG & BECK | BFA2138 |
BLUE PRINT | ADU172228 |
QUINTON HAZELL | WA6343 |
ALCO FILTER | MD-9584 |
JP GROUP | 129380001 |
MAGNETI MARELLI | 150010047000 |
MANN-FILTER | C 32 338/1 |
KNECHT | LX 513/1 |
BEGEL Germany | BG52004 |
SWAG | 10 92 6089 |
OPTIMAL | FA-00866 |
SWAG | 10 92 6989 |
TOPRAN | 109 046 |
CHAMPION | U692/606 |
VAICO | V30-0996 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 02.14.063 |
MECAFILTER | FA2219 |
COMLINE | EAF260 |
BEGEL Germany | BG52004-1 |
MAHLE | LX 511/1 |
MAHLE | LX 513/1 |
MAHLE | LX 513 |
JAPANPARTS | FA-0512JM |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname