Asukoht | all |
---|---|
Asukoht | esisild vasakul |
Paaristoote koodid | 51603 |
Vajaminev tükihulk | 1 |
koonusemõõt (mm) | 16 |
Materjal | Raudplekk |
Varda tüüp | Õõtshoob |
FORD | 1 234 375 |
---|---|
FORD | 1 254 311 |
FORD | 1 305 342 |
FORD | 1 309 645 |
FORD | 1 328 381 |
FORD | 1 328 671 |
FORD | 1 332 075 |
FORD | 1348192 |
FORD | 1 355 151 |
FORD | 1 362 651 |
FORD | 1 477 860 |
FORD | 1 570 678 |
FORD | 1 570 748 |
VOLVO | 3071 4126 |
VOLVO | 3071 4422 |
VOLVO | 30730829 |
VOLVO | 3074 8231 |
VOLVO | 31212979 |
VOLVO | 31277464 |
EGT | 141189EGT |
---|---|
PEX | 12.07.409 |
SIDEM | 67174 |
OCAP | 0794288 |
BIRTH | BR1805 |
A.B.S. | 210931 |
METZGER | 58043001 |
BORG & BECK | BCA6241 |
COMLINE | CCA1082 |
OPTIMAL | G6-1136 |
KAGER | 87-0853 |
SASIC | 2256021 |
VAICO | V50-9503 |
DENCKERMANN | D120293 |
FLENNOR | FL0025-G |
TOPRAN | 302 481 |
KLOKKERHOLM | 9009361A1 |
RTS | 96-00697-2 |
TALOSA | 40-04684 |
TALOSA | 40-00883 |
SWAG | 50 94 0623 |
MEYLE | 716 050 0036/HD |
LEMFÖRDER | 33705 01 |
NK | 5012557 |
FEBI BILSTEIN | 28095 |
TRW | JTC1245 |
SWAG | 50 92 8095 |
MOOG | VV-WP-3640 |
FIRST LINE | FCA6241 |
DELPHI | TC2108 |
QUINTON HAZELL | QSA2087S |
FAI AutoParts | SS2042 |
VEMA | 25113 |
DENCKERMANN | D120294 |
Metalcaucho | 53573 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname