Laius (mm) | 35 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 72 |
AUDI | 045 109 243 A |
---|---|
SEAT | 045 109 243 A |
SKODA | 045 109 243 A |
VW | 045 109 243 A |
AUDI | 045 109 243 C |
SEAT | 045 109 243 C |
SKODA | 045 109 243 C |
VW | 045 109 243 C |
FORD | 1 100 583 |
FORD | 1100 583 |
FORD | 1 119 021 |
FORD | 1119 021 |
FORD | XM216K254AA |
FORD | XM21 6K254 AA |
FORD | YM216K254CA |
FORD | YM21 6K254 CA |
EGT | 291658EGT |
---|---|
DAYCO | ATB2142 |
QUINTON HAZELL | QTT907 |
FEBI BILSTEIN | 17944 |
RUVILLE | 55494 |
GATES | T43019 |
QUINTON HAZELL | QTT962 |
Schaeffler INA | F-125060 |
CONTITECH | V55494 |
OPTIBELT | 152ST |
SWAG | 99 03 0084 |
BREDA LORETT | CR 3179 |
GK | 641269 |
FLENNOR | FS00031 |
HUTCHINSON | HTG 245 |
IPD | 14-0264 |
HUTCHINSON | HTG 119 |
Schaeffler INA | 531 0436 20 |
FAI AutoParts | T9361 |
AUTEX | 641269 |
SNR | GT357.37 |
TRISCAN | 8646 29139 |
OPTIMAL | 0-N1048 |
HEPU | 14-0264 |
SASIC | 1706017 |
TOPRAN | 108 252 |
PROCODIS FRANCE | KTD3002 |
VEMA | 65094008 |
KM International | FI8920 |
CALIBER | 27061 |
AUTOTEAM | A03568 |
PEX | 20.3286 |
AIRTEX | TP-0059 |
VAICO | V10-0467 |
BREDA LORETT | CR 3174 |
HELLA | 9XU 376 819-621 |
HELLA | 9XU 376 819-781 |
TRUCKTEC AUTOMOTIVE | 07.12.104 |
SKF | VKM 11142 |
CONTINENTAL CTAM | V55494 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname