Laius (mm) | 22 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 55 |
NISSAN | 13077-00QAF |
---|---|
NISSAN | 13077-00QAJ |
RENAULT | 6001543401 |
RENAULT | 7700273277 |
RENAULT | 8200102612 |
RENAULT | 8200211784 |
DACIA | 8200211784 |
EGT | 291671EGT |
---|---|
DAYCO | ATB2046 |
RUVILLE | 55538 |
SKF | VKM 16001 |
QUINTON HAZELL | QTT950 |
FEBI BILSTEIN | 11356 |
GATES | T41155 |
SNR | GT355.22 |
CONTITECH | V55538 |
RUVILLE | 55622 |
CONTITECH | V55622 |
SWAG | 60 03 0044 |
ROULUNDS RUBBER | TKR-9145 |
TIMKEN | TKR 9145 |
FLENNOR | FS05990 |
BOSCH | 1 987 949 952 |
HUTCHINSON | HTG 110 |
Schaeffler INA | 531 0361 10 |
IPD | 14-0334 |
TRISCAN | 8646 25114 |
OPTIMAL | 0-N145 |
HEPU | 14-0334 |
GK | 641339 |
FAI AutoParts | T1192 |
AUTEX | 641339 |
SASIC | 1704001 |
VEMA | 65014176 |
KM International | FI5600 |
CALIBER | 56961 |
AUTOTEAM | A02240 |
PROCODIS FRANCE | GT021 |
FARE SA | 4662 |
PEX | 20.3199 |
LPR | AA10034 |
LUCAS ENGINE DRIVE | LD0610 |
Schaeffler INA | 531 0818 10 |
OPTIBELT | 630UT |
BREDA LORETT | CR 3964 |
TOPRAN | 700 984 |
SCT Germany | SR 16001 |
BREDA LORETT | CR 3206 |
SKF | VKM 16003 |
HELLA | 9XU 376 819-741 |
TRISCAN | 8646 25106 |
GMB | GT60090 |
CONTINENTAL CTAM | V55622 |
CONTINENTAL CTAM | V55538 |
Metalcaucho | 58290 |
STC | T458290 |
SCT - MANNOL | SR 16001 |
CAUTEX | 754699 |
PLYOM | P754699 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname