Surve (bar) | 4 |
---|---|
Täiendav tooteinfo 2 | koos filtriga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kammitsatega |
Pinge [V] | 12 |
Kütuseliik | Bensiin |
Rakendustüüp | elektriline |
AUDI | 111 971 949A |
---|---|
VW | 111 971 949A |
AUDI | 111 971 949B |
VW | 111 971 949B |
VAG | 441 906 087E |
VAG | 441 906 091C |
VAG | 441 906 091E |
VAG | 441 906 091F |
AUDI | 4A0 201 351 |
VW | 4A0 201 351 |
AUDI | 4A0 201 351A |
VW | 4A0 201 351A |
AUDI | 4A0 201 351C |
VW | 4A0 201 351C |
AUDI | 4A0 201 351E |
VW | 4A0 201 351E |
VAG | 4A0 906 087A |
AUDI | 895 201 355B |
VW | 895 201 355B |
VAG | 895 906 091C |
VAG | 895 906 091D |
VAG | 8A0 906 091A |
VAG | 8A0 906 091G |
AUDI | N 0111812 |
VW | N 0111812 |
AUDI | N 0111821 |
VW | N 0111821 |
AUDI | N 0111827 |
VW | N 0111827 |
AUDI | N 0241222 |
VW | N 0241222 |
AUDI | N 0245094 |
VW | N 0245094 |
AUDI | N 10258201 |
VW | N 10258201 |
QUINTON HAZELL | QFP674 |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 14354 |
METZGER | 2250021 |
PEX | 130.018 |
AUTOMEGA | 3090600918A0G |
TOPRAN | 108 819 |
AUTOMEGA | 1400154 |
SWAG | 30 91 4354 |
MEYLE | 100 919 0048 |
BOSCH | 0 580 314 068 |
BOSCH | 0 580 453 081 |
BOSCH | 0 580 310 006 |
BOSCH | 0 580 310 007 |
BOSCH | 0 580 453 041 |
BOSCH | 0 580 453 046 |
BOSCH | 0 580 453 054 |
BOSCH | 0 580 453 058 |
BOSCH | 0 580 453 060 |
BOSCH | 0 580 453 070 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname