Pardajuhtmestiku teostus | sõidukitele koos 12V pardael.võrk |
---|---|
Rihmarattad Ø (mm) | 56 |
Generaator- laadevool [A] | 90 |
Pinge [V] | 14 |
Uus osa ilma tagatisrahata | |
Ribide arv | 6 |
Rihmarattad | koos vabakäigurihmarattaga |
VW | 021 903 017 |
---|---|
VW | 021 903 023J |
VW | 021 903 024 |
VW | 023 903 023 |
VW | 023 903 023B |
VW | 028 903 018 |
VW | 028 903 018X |
VW | 028 903 023H |
VW | 028 903 025H |
AUDI | 028 903 025HX |
VW | 028 903 027B |
VW | 028 903 027C |
VW | 037 903 023Q |
SEAT | 037 903 023QX |
AUDI | 038 903 023H |
SEAT | 038 903 023H |
SKODA | 038 903 023H |
VW | 038 903 023H |
SKODA | 443 113 517162 |
EGT | 920114EGT |
---|---|
ARTEC | 59212862 |
LUCAS ELECTRICAL | LRA01756 |
ARTEC | 59212739 |
ARTEC | 59212626 |
ARTEC | 29212626 |
MAGNETI MARELLI | 944390383900 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 32038390 |
DA SILVA | A011377 |
DA SILVA | A016442 |
DICRA | 46038390R |
DICRA | 46033269R |
DICRA | 46033269 |
QUINTON HAZELL | QRA1531 |
BORG & BECK | BBA2944 |
NK | 4838390 |
JP GROUP | 1190100109 |
DA SILVA | A010413 |
MAXGEAR | 55-0129R |
HC-PARTS | CA1570IR |
DICRA | 46038390 |
VEMO | V10-13-38390 |
FIRST LINE | FLA1091 |
ATL Autotechnik | L 38 390 |
BOSCH | 0 123 320 032 |
BOSCH | 0 986 046 010 |
HELLA | 8EL 012 426-171 |
AINDE | CGB-18390 |
HELLA | 8EL 730 034-001 |
FRIESEN | 9038390 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname