Vana detaili tagastus mittevajalik | |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 2.3 |
Pistikuteostus-ID | 30, 50 (M6) |
Asend/kraad | re 35 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 92 |
Hammaste arv | 13 |
Ava läbimõõt 1 [mm] | 11 |
Ava läbimõõt 2 [mm] | 10 |
Pinge [V] | 12 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
FORD | 1 024 508 |
---|---|
FORD | 1 027 928 |
FORD | 1 059 179 |
FORD | 1 073 108 |
FORD | 1 093 471 |
FORD | 1 105 310 |
FORD | 1 416 252 |
FORD | 1 596 530 |
FORD | 1 626 195 |
FORD | 1 653 209 |
FORD | 1 653 210 |
FORD | 5 026 497 |
FORD | 6 039 198 |
FORD | 6 071 805 |
FORD | 6 144 117 |
FORD | 6 154 907 |
FORD | 6 160 440 |
FORD | 6 996 767 |
FORD | 9 7VB 11000AA |
FORD | 9 7VB 11000AB |
FORD | 98VB11000 |
FORD | 9 8VB 11000B1A |
FORD | 9 8VB 11000B3A |
FORD | 9 8VB 11000B3B |
FORD | R 98V B11000B1A |
DICRA | 45010950 |
---|---|
DICRA | 45010950L |
DICRA | 45010950N |
DICRA | 45010950R |
DICRA | 45013535 |
DICRA | 45013535N |
DICRA | 45013535R |
MAXGEAR | 55-0016R |
EGT | 910030EGT |
EGT | 910188EGT |
AKUSAN | EP 1819 |
ARTEC | 48212354 |
ARTEC | 48212352 |
HC-PARTS | CS977 |
DA SILVA | D021088 |
QUINTON HAZELL | QRS1824 |
NK | 4720181 |
AINDE | CGB-50280 |
HELLA | 8EA 737 150-001 |
ATL Autotechnik | A 20 180 |
FRIESEN | 8080021 |
BOSCH | 0 986 020 181 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname