Kõrgus (mm) | 46.2 |
---|---|
Piduriketta liik | õhutusega |
Netokaal [kg] | 2.85 |
Piduriketta paksus [mm] | 15 |
Minimaalne paksus [mm] | 13 |
Välisläbimõõt [mm] | 214 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 59 |
Pealispind | õlitatud |
Veljeaukude hulk | 4 |
NISSAN | 4020617B00 |
---|---|
NISSAN | 4020617B01 |
NISSAN | 40206 17B01 |
NISSAN | 4020617B05 |
NISSAN | 4020641B05 |
NISSAN | 40206 41B05 |
NISSAN | 40206-44B10 |
NISSAN | 40206 17B00 |
NISSAN | 40206 17B05 |
MINTEX | MDC1508 |
---|---|
FTE | BS3580 |
BOSCH | 0986478591 |
TEXTAR | 92069800 |
JURID | 561972J |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3301048 |
TRW | DF2726 |
FERODO | DDF770 |
NK | 202241 |
sbs | 1815202241 |
PAGID | 52333 |
LUCAS ELECTRICAL | DF2726 |
BREMBO | 09.5919.20 |
A.B.S. | 16157 |
TRUSTING | DF457 |
fri.tech. | BD0457 |
TRISCAN | 8120 14119 |
BRECO | BS 8159 |
OPTIMAL | BS-0126 |
BENDIX | 561972 |
QUINTON HAZELL | BDC3810 |
BRADI | 1.3257.2.4 |
PEX | 14.0395 |
JURID | 561972 |
JAPANPARTS | J3301048 |
CAR | 142.810 |
EURODEAL AUTOPARTS | 000132572 |
EUROBRAKE | 5815202241 |
AEON MOTORCYCLES | YH20832 |
MINTEX | MDC861 |
DELPHI | BG3548 |
APEC braking | DSK234 |
ATE | 24.0112-0121.1 |
WINHERE BRAKE | YH20832 |
HELLA PAGID | 8DD 355 103-981 |
APEC braking | DSK234 |
BRAKEWORLD | RS3562 |
APEC | DSK234 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname