Pikkus (mm) | 250 |
---|---|
Netokaal [kg] | 0.08 |
OPEL | 4412727 |
---|---|
OPEL | 4418515 |
NISSAN | 4621300Q0C |
NISSAN | 46213 00Q0C |
NISSAN | 4621300QAC |
NISSAN | 46213 00QAC |
RENAULT | 8200003481 |
RENAULT | 8200 003 481 |
RENAULT | 8200688043 |
RENAULT | 8200 688 043 |
OPEL | 91167776 |
VAUXHALL | 91167776 |
OPEL | 93859699 |
VAUXHALL | 93859699 |
RENAULT | 462106458R |
NISSAN | 46213-00Q0F |
AUTOMEGA | 1200517 |
---|---|
QUINTON HAZELL | BFH5360 |
TEXTAR | 40013800 |
QUINTON HAZELL | BFH5526 |
METZGER | 4110221 |
CEF | 512706 |
BOSCH | 1 987 481 090 |
FEBI BILSTEIN | 45300 |
TRW | PHB688 |
FTE | 220E.430E.1 |
DELPHI | LH6882 |
LPR | 6T48003 |
sbs | 1330853678 |
BENDIX | 172629B |
BREMBO | T 56 146 |
FERODO | FHY3035 |
BORG & BECK | BBH7511 |
TRISCAN | 8150 10222 |
OJD (QUICK BRAKE) | 32.513 |
MEYLE | 614 525 0007 |
A.B.S. | SL 5824 |
MAPCO | 3919 |
NIPPARTS | N3701129 |
Brake ENGINEERING | BH778739 |
SASIC | 6604037 |
JP GROUP | 4061700609 |
AKRON-MALÒ | 80252 |
MOTAQUIP | VBH1135 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3701291 |
APEC braking | HOS3783 |
TOPRAN | 207 092 |
OPTIMAL | BSL-3549 |
METELLI | 512706 |
TRISCAN | 8150 10017 |
BLUE PRINT | ADZ95323 |
MGA | F5504 |
ATE | 24.5111-0221.3 |
AKRON-MALÒ | 80252 |
APEC braking | HOS3783 |
ADRIAUTO | 411.127 |
APEC | HOS3783 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname