Kõrgus (mm) | 34 |
---|---|
Piduriketta liik | täis |
Netokaal [kg] | 3.6 |
Piduriketta paksus [mm] | 13 |
Minimaalne paksus [mm] | 11.4 |
Välisläbimõõt [mm] | 243 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 86 |
Pealispind | õlitatud |
Veljeaukude hulk | 4 |
MITSUBISHI | MB234076 |
---|---|
MITSUBISHI | MB236076 |
MITSUBISHI | MB238076 |
MITSUBISHI | MB316676 |
PAGID | 52203 |
---|---|
TEXTAR | 92034600 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3305010 |
TRW | DF1997 |
FTE | BS3533 |
BRADI | 1.3003.1.4 |
PEX | 14.0341 |
NK | 203005 |
MGA | D1012 |
PILENGA | 5600 |
BOSCH | 0 986 478 253 |
SEBRO | 4971 |
BORG & BECK | BBD4920 |
A.B.S. | 15522 |
sbs | 1815203005 |
BOSCH | 0 986 479 846 |
TRUSTING | DF049 |
AEON MOTORCYCLES | YH1054 |
JURID | 561286J |
BREMBO | 08.4786.10 |
FERODO | DDF343 |
ZIMMERMANN | 380 2154 00 |
BRECO | BS 7348 |
National | NBD223 |
FIRST LINE | FBD 385 |
MOTAQUIP | VBD372 |
BENDIX | 561286 |
OPTIMAL | BS-3880 |
LUCAS ELECTRICAL | DF 1997 |
JURID | 561286 |
TRISCAN | 8120 42103 |
FREMAX | BD-6676 |
EURODEAL AUTOPARTS | 538 |
EUROBRAKE | 5815203005 |
ATE | 24.0113-0159.1 |
HELLA PAGID | 8DD 355 101-141 |
MINTEX | MDC387 |
QUINTON HAZELL | BDC3533 |
DELPHI | BG2324 |
APEC braking | DSK216 |
CAR | 142.886 |
JAPANPARTS | J DI-510 |
WINHERE BRAKE | YH1054 |
APEC braking | DSK216 |
BRAKEWORLD | RS8541 |
APEC | DSK216 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname