Hammastehulk | 167 |
---|---|
OE-numbri jaoks | 1697 674 |
Kaal (kg) | 44.244 |
Täiendav tooteinfo | starteri ketirattaga |
Ava läbimõõt, rumm [mm] | 140 |
Välisläbimõõt, sidurisurveplaat [mm] | 476 |
Rummu välisläbimõõt (mm) | 165 |
Siseläbimõõt, veerepinnad [mm] | 235.7 |
Rummu siseläbimõõt (mm) | 116.5 |
Kinnitusaugu läbimõõt, rumm [mm] | 17.2 |
Ava läbimõõt, sidurisurveplaat [mm] | 450 |
Kinnitusaukude arv, rumm | 12 |
Kinnitusaukude arv, sidurisurveplaat | 12 |
EDC-avade/soonte arv | 54 |
Hooldusinfot jälgida |
DAF | 1672 074 |
---|---|
DAF | 1697 674 |
DT Spare Parts | 5.40313 |
---|---|
KAWE | V7105N |
AUGER | 79046 |
STELLOX | 81-28355-SX |
SEM LASTIK | 13983 |
SAMPA | 051.318 |
SBP | 10-DA002 |
IMEX | IMX 0031697674 |
WILMINK GROUP | WG1440322 |
WILMINK GROUP | WG1485731 |
DSS | 510024 |
HAMMER | 209 066 |
PE Automotive | 100.205-00A |
SACHS | 3421 601 066 |
ST-TEMPLIN | 08.150.0280.630 |
DONMEZ | 209 066 |
LIPE CLUTCH | FW-430-L6972 |
DT Spare Parts | 5.40313 |
BF | 20090910500 |
WILMINK GROUP | WG2047500 |
OE Germany | 06 0330 XF1050 |
OREX | 403005 |
C.E.I | 196.444 |
4U Autoparts | 25401DF |
MEC-DIESEL | 182711M |
ADR | 78500207 |
VDL | 1697674 |
WILMINK GROUP | WG2317064 |
KRAFTVOLL GERMANY | 03060020 |
KRAFTVOLL GERMANY | 03060044 |
ARES | AR02464 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname