Lülitamispunkt alates [°C] | 95 |
---|---|
Lülituspunkt kuni [°C] | 90 |
Keermemõõt | M 22x1,5 |
Värv | pruun |
Pistikkontaktide arv | 2 |
VAG | 1J0 959 481 |
---|---|
VAG | 6X0 959 481 |
VALEO | 820302 |
---|---|
FAE | 36720 |
FACET | 7.5262 |
LUCAS ELECTRICAL | SNB1227 |
INTERMOTOR | 50027 |
ERA | 330199 |
MEAT & DORIA | 82661 |
SASIC | 3806008 |
SEIM | TH208 |
JP GROUP | 1194000700 |
HOFFER | 7472661 |
MOTAQUIP | LVRF355 |
WE PARTS | 410580297 |
KW | 550 262 |
QUINTON HAZELL | XEFS326 |
INTERMOTOR | 50027 |
TOPRAN | 109 771 |
JP GROUP | 1194000709 |
AUTOMEGA | 160070910 |
ANGLI | 16216 |
OSSCA | 17676 |
HELLA | 6ZT 007 835-101 |
VEMO | V15-99-2030 |
TRISCAN | 8625 137095 |
FIRST LINE | FTS906.95 |
CALORSTAT by Vernet | TS2671 |
SIDAT | 82.420 |
FISPA | 82.420 |
ELTA AUTOMOTIVE | EV2013 |
LUCAS | SNB1227 |
PATRON | PE20031 |
EPS | 1.850.262 |
BORG & BECK | BTS906.95 |
VEMO | V15-99-2006 |
ITN | 15-TR-164 |
HAVAM | 1.850.262 |
MTE-THOMSON | 803.95/90 |
ITN | 15-TR-203 |
MDR | EPS-1850 262 |
BBR Automotive | 001-10-22247 |
CSV electronic parts | CST9420 |
MAHLE | TSW 57 |
INTERMOTOR | 50027 |
HELLA | 6ZT 007 837-211 |
hajus Autoteile | 1211205 |
MEYLE | 114 821 0008 |
CAMBIARE | VE709006 |
LEMARK | LFS014 |
INTERMOTOR | 50027 |
CASCO | CSN73K00GS |
SANDO | SSN73K00.0 |
SANDO | SSN73K00.1 |
REAL | 8027600KBN |
REAL | 8027600KOE |
CASCO | CSN73K00AS |
AP-XENERGY | XS2671 |
SATO tech | E50-4017 |
FLAMAR | SNF110K37HQ |
FLAMAR | SNF110K37VW |
HART | 515 219 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-49-020-3067 |
RecOficial | CST9420 |
BTAP | BVC704-008 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname