Kompressori-ID | Denso 6SEU16C |
---|---|
Tootja piirang | Delphi |
Siduri-ID | PV5 |
Rihmarattad Ø (mm) | 100 |
Kompressoriõli | PAG 46 |
MERCEDES-BENZ | 001 230 3611 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 001 230 9111 |
MERCEDES-BENZ | 002 230 1311 |
MERCEDES-BENZ | 002 230 1411 |
MERCEDES-BENZ | 002 230 4811 |
MERCEDES-BENZ | A001 230 3611 |
MERCEDES-BENZ | A001 230 9111 |
MERCEDES-BENZ | A002 230 1311 |
MERCEDES-BENZ | A002 230 1411 |
MERCEDES-BENZ | A002 230 4811 |
MERCEDES-BENZ | 0012303511 |
MERCEDES-BENZ | 0012309011 |
MERCEDES-BENZ | 0022304711 |
DENSO REMAN | DCP17070R |
---|---|
THERMOTEC | KTT100070 |
VALEO | 813196 |
GERI | 945804 |
DENSO | 447190-7700 |
NISSENS | 89089 |
NRF | 32584 |
NRF | 32584G |
Delco Remy | DAC8629615 |
AVA QUALITY COOLING | MSK404 |
MEAT & DORIA | K15147 |
ECOCLIM | 203F17 |
TEAMEC | 8629615 |
HELLA | 351 110-861 |
DENSO | DCP17070 |
SCHLIECKMANN | 6030K434 |
SCHLIECKMANN | 6030K437 |
AUTOCLIMA | 40440135 |
DENSO | 447190-7704 |
HOFFER | K15147 |
CTR | 1201212 |
SANDEN | 447190-7704 |
SIDAT | 1.5147 KRIOS |
KUHLER SCHNEIDER | 8412161 |
KUHLER SCHNEIDER | 8412162 |
HELLA | 8FK 351 100-361 |
BEHR HELLA SERVICE | 8FK 351 110-251 |
ELSTOCK | 51-0449 |
HELLA | 8FK 351 110-251 |
HELLA | 8FK 351 110-751 |
HELLA | 8FK 351 110-861 |
DENSO | DCP17071 |
SIDAT | 1.5147 |
HELLA | 8FK 351 110-361 |
CTR Srl | 1201212 |
Purolator India | ACP 825 000S |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname