Asukoht | vasakul |
---|---|
Asukoht | paremal |
Pikkus (mm) | 272 |
Laius (mm) | 92 |
Materjal | Metall |
Varda tüüp | Pikivarras |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
MERCEDES-BENZ | 140 350 1853 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 140 350 2453 |
MERCEDES-BENZ | 140 350 3053 |
MERCEDES-BENZ | 140 350 3153 |
MERCEDES-BENZ | 140 350 3453 |
MERCEDES-BENZ | A140 350 1853 |
MERCEDES-BENZ | A140 350 2453 |
MERCEDES-BENZ | A140 350 3053 |
MERCEDES-BENZ | A140 350 3153 |
MERCEDES-BENZ | A140 350 3453 |
FEBI BILSTEIN | 09807 |
---|---|
SIDEM | 49422 |
QUINTON HAZELL | QLS3010S |
FEBI BILSTEIN | 09808 |
TRW | JTC1006 |
MOTAQUIP | VSA839 |
RUVILLE | 915152 |
LEMFÖRDER | 10742 |
QUINTON HAZELL | QDL3010S |
MAPCO | 49893 |
BORG & BECK | BDL6223 |
OCAP | 0501738 |
MGA | SB5237 |
FIRST LINE | FDL6223 |
SPIDAN | 45670 |
MOPROD | MDL3010 |
UNIPART | GSJ3684 |
FAI | SS4939 |
MOTAQUIP | VTR155 |
VEMA | 23389 |
FR REDAELLI | M-26 |
TEKNOROT | M-473 |
BECK/ARNLEY | 101-6636 |
MOOG | ME-TC-2746 |
LEMFÖRDER | 10742 01 |
MOOG | RK621138 |
AYD | 96MR03056 |
METZGER | 58117209 |
SKF | VKDS 428083 B |
MOOG | K621138 |
MOOG | CK621138 |
MOOG | K620151 |
MOOG | RK620151 |
DEEZA | MB-H201 |
MAS INDUSTRIES | CB28500 |
MEVOTECH | CMS10147 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname