Asukoht | taga |
---|---|
Asukoht | all |
Asukoht | esisild paremal |
Pikkus (mm) | 410 |
Laius (mm) | 92 |
Kõrgus (mm) | 82 |
Varda tüüp | Õõtshoob |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kande-/juhtliigendiga |
Paaristoote koodid | TC2357 |
Materjal | Alumiinium |
MERCEDES-BENZ | 204 330 3211 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 204 330 6811 |
MERCEDES-BENZ | A204 330 3211 |
MERCEDES-BENZ | A204 330 6811 |
FEBI BILSTEIN | 31732 |
---|---|
TRW | JTC1451 |
SIDEM | 49577 |
SPIDAN | 50365 |
QUINTON HAZELL | QSJ3465S |
METZGER | 58053902 |
MONROE | L23559 |
AYD | 94MR07219 |
BORG & BECK | BCA6783 |
FIRST LINE | FCA6783 |
COMLINE | CCA2171 |
FEBI BILSTEIN | 40381 |
MGA | SB7970 |
FAI | SS2730 |
MOTAQUIP | LVSA1402 |
FRAP | 3815 |
OPTIMAL | G6-1201 |
MEYLE | 016 050 0067 |
FLENNOR | FL0190-G |
SKF | VKDS 328010 B |
CORTECO | 49398642 |
KLOKKERHOLM | 3518362A1 |
TRISCAN | 8500 23559 |
RTS | 95-00820-1 |
BECK/ARNLEY | 102-6899 |
MOOG | ME-TC-5676 |
SWAG | 10 93 1732 |
VAICO | V30-7552 |
JP GROUP | 1340103480 |
JP GROUP | 1340103580 |
TEKNOROT | M-761 |
MOOG | K621155 |
Schaeffler FAG | 821 0800 10 |
LEMFÖRDER | 35060 01 |
FEBI BILSTEIN | 280363 |
MOOG | K620980 |
MOOG | RK620980 |
MOOG | RK621155 |
BECK/ARNLEY | 101-6899 |
MAS INDUSTRIES | CB28124 |
MEVOTECH | CMS101070 |
MEVOTECH | MS101187 |
KYB | KSC4137 |
APEC | AST2266 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname