Pistikkontaktide arv | 3 |
---|---|
Süütepool | Ühenduse tüüp SAE |
Pistikute teostus | Female |
Pinge [V] | 12 |
BMW | 1213 7551 049 |
---|---|
MINI | 1213 7 551 049 |
BMW | 1213 7562 744 |
MINI | 1213 7 562 744 |
BMW | 1213 7571 643 |
BMW | 1213 7594 937 |
BMW | 1213 7594 938 |
BMW | 1213 8647 689 |
CITROEN | 5970.64 |
PEUGEOT | 5970.64 |
DS | 9806702780 |
MINI | 12 13 7 571 643 |
MINI | 12 13 7 594 937 |
CITROEN | 98 067 027 80 |
PEUGEOT | 98 067 027 80 |
CITROEN | 98 078 418 80 |
PEUGEOT | 98 078 418 80 |
BMW | 12 13 5 A06 753 |
MINI | 12 13 5 A06 753 |
AKUSAN | K7B000AKN |
---|---|
AKUSAN | K7B001AKN |
NGK | 48206 |
NGK | U5055 |
CHAMPION | BAEA143 |
BREMI | 20438 |
FEBI BILSTEIN | 36100 |
INTERMOTOR | IIS218 |
BorgWarner (BERU) | ZSE143 |
ERA | 880200 |
MEAT & DORIA | 10530 |
HELLA | 5DA 358 000-441 |
MAGNETI MARELLI | 60717115012 |
BorgWarner (BERU) | 0040102143 |
INTERMOTOR | 12846 |
FUELPARTS | CU1256 |
ACI-AVESA | ABE-116 |
VALEO | 245730 |
SIDAT | 85.30251 |
VEMO | V20-70-0017 |
BBT | IC09108 |
INTERMOTOR | 12846 |
MEYLE | 314 885 0001 |
NTK (NGK-GROUP) | 48206 |
MEYLE | 314 885 0008 |
BOSCH | 0 221 504 470 |
HITACHI | 133875 |
INTERMOTOR | IIS218 |
INTERMOTOR | 12846 |
BorgWarner (BERU) | ZSE143 |
INTERMOTOR | IIS218 |
BorgWarner (BERU) | 0 040 102 143 |
BorgWarner (BERU) | 40102143 |
INTERMOTOR | 12846 |
VALEO | 155190 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname