Läbimõõt [mm] | 12 |
---|---|
Võtme suurus | 14 |
Väändejõud [Nm] | 17 |
Kaal (g) | 34 |
Süüteküünal | 1-massielektrood |
Keermepikkus (mm) | 26.5 |
OE-numbri jaoks | 8200662185 |
Seeria | Nickel |
Ühendustehnika | Solid SAE |
Süüteküünal | Nikkel maanduselektrood |
RENAULT | 22401-8760R |
---|---|
DACIA | 22401-8760R |
CITROEN/PEUGEOT | 596055 |
CITROEN/PEUGEOT | 5960 55 |
CITROEN/PEUGEOT | 596056 |
CITROEN/PEUGEOT | 5960 56 |
CITROEN/PEUGEOT | 596083 |
CITROEN/PEUGEOT | 5960 83 |
CITROEN/PEUGEOT | 596084 |
CITROEN/PEUGEOT | 5960 84 |
CITROEN/PEUGEOT | 5960G1 |
CITROEN/PEUGEOT | 5960 G1 |
RENAULT | 8200030765 |
RENAULT | 8200322273 |
RENAULT | 8200332273 |
RENAULT | 8200592215 |
RENAULT | 8200662185 |
DACIA | 8671016890 |
BOSCH | 40 |
---|---|
NGK | LZKAR7A |
NGK | LZKAR7B |
BOSCH | 0 242 129 508 |
BOSCH | VR 8 SC |
BOSCH | VR 8 SEW |
DENSO | D 167 |
BorgWarner (BERU) | 12 VR-8 SE |
CHAMPION | OE130 |
CHAMPION | REA8MCL |
BorgWarner (BERU) | 0002230300 |
BOSCH | 0 242 129 506 |
BOSCH | VR 6 NE |
BOSCH | VR 8 SE 0 |
CHAMPION | REA8MX |
DENSO | 267700-5810 |
BOSCH | 0 242 129 801 |
NGK | 5942 |
NGK | 6799 |
BOSCH | 0 242 129 510 |
CHAMPION | OE130/T10 |
CHAMPION | OE130/R04 |
BorgWarner (BERU) | Z243 |
NGK | 93030 |
BOSCH | 0 242 140 530 |
BorgWarner (BERU) | 12VR-8 SE |
BorgWarner (BERU) | Z243 |
BorgWarner (BERU) | 0002230300 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname