Kvaliteet | OE |
---|---|
Tootja piirang | Denso |
Keermemõõt | M18x1.5 |
Kaablipikkus (mm) | 575 |
Kaal (g) | 86 |
Lambda andur | soojendatud |
Lambda andur | Titaanandur |
OE-numbri jaoks | 855429 |
Seeria | Direct Fit |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Lambda andur | Bistabiilne andur |
Pistikkontaktide arv | 4 |
Brutokaal [g] | 119 |
OPEL | 13103981 |
---|---|
VAUXHALL | 55560617 |
GENERAL MOTORS | 55561863 |
GENERAL MOTORS | 55562205 |
OPEL | 855355 |
OPEL | 855359 |
OPEL | 855385 |
OPEL | 855387 |
OPEL | 855396 |
OPEL | 855402 |
OPEL | 855404 |
OPEL | 855429 |
OPEL | 855516 |
OPEL | 855528 |
OPEL | 855530 |
GENERAL MOTORS | 91021621 |
VAUXHALL | 9193148 |
VAUXHALL | 9193654 |
VAUXHALL | 9199469 |
VAUXHALL | 9199590 |
VAUXHALL | 93177169 |
GENERAL MOTORS | 93186800 |
VAUXHALL | 93190419 |
AUTOMEGA | 1500784 |
---|---|
AUTOMEGA | 1500788 |
AUTOMEGA | 1500875 |
LUCAS ELECTRICAL | LEB515 |
FACET | 107093 |
FACET | 10.7093 |
NGK | OZA659-EE28 |
NGK | OZA659-EE7 |
NGK | OZA659-EE70 |
NGK | OZA683-EE31 |
DELPHI | ES20426-12B1 |
BLUE PRINT | ADC47042C |
DIPASPORT | 9193148 |
FEBI BILSTEIN | 34681 |
DELPHI | ES10791-12B1 |
DELPHI | ES20315-12B1 |
DENSO | DOX-2003 |
WALKER PRODUCTS | 250-24648 |
NGK | 0381 |
NGK | 1560 |
NGK | 1610 |
NGK | 94903 |
BOSCH | 0 258 006 170 |
BOSCH | 0 258 006 171 |
BOSCH | 0 258 006 347 |
BOSCH | 0 258 006 387 |
BOSCH | 0 258 006 499 |
BOSCH | 0 258 006 500 |
BOSCH | 0 258 006 501 |
BOSCH | 0 258 006 924 |
BOSCH | 0 258 010 067 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname