Kõrgus (mm) | 61 |
---|---|
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 10 |
Minimaalne paksus [mm] | 8.4 |
Välisläbimõõt [mm] | 284 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 76 |
Väändejõud [Nm] | 100 |
Pealispind | kaetud |
Seeria | PRIME LINE - UV Coated |
KIA | 584112Y300 |
---|---|
HYUNDAI | 584112Y300 |
HYUNDAI | 584113A300 |
KIA | 584113A300 |
HYUNDAI (BEIJING) | 584113A300 |
HYUNDAI | S5841 13A300 |
HYUNDAI | S5841 13A300A |
KIA | S5841 13A300 |
KIA | S5841 13A300A |
KIA (DYK) | 584113A300 |
TEXTAR | 92134003 |
---|---|
MINTEX | MDC1545 |
MINTEX | MDC1545C |
NK | 203414 |
NK | 313414 |
sbs | 1815203414 |
sbs | 1815313414 |
FEBI BILSTEIN | 31362 |
BOSCH | 0 986 479 C61 |
BOSCH | 0 986 479 U37 |
TRW | RCDI06160 |
METELLI | 230592 |
BENDIX | 562454BC |
BREMBO | MDC1545 |
sbs | 17200 |
KAGER | 37-0869 |
BECK/ARNLEY | 083-2907 |
ZIMMERMANN | 285.3512.20 |
APEC braking | DSK2126 |
ST-TEMPLIN | 03.110.17010 |
ST-TEMPLIN | 03.110.17015 |
RAYBESTOS | 980087 |
FERODO | DDF1493CD |
NF Parts | NF1699042 |
ATE | 24.0110-0286.1 |
PAGID | 54340 |
VALEO | 197027 |
BOSCH | 0 986 479 126 |
TEXTAR | 92134000 |
JURID | 562454J |
BENDIX | 562454B |
TRW | DF4287 |
BREMBO | 08.A446.11 |
FERODO | DDF1493 |
FERODO | DDF1493C |
DELPHI | BG3680 |
Brake ENGINEERING | DI956168 |
sbs | 1815203513 |
AP | 14945 |
BOSCH | 0 986 AB6 095 |
BRECO | BS 7736 |
BOSCH | 0 986 T15 135 |
EGT | 410602EGT |
FERODO | DDF1493X |
ATE | CW10286 |
DURA | BR31336 |
AIMCO | 31336 |
WAGNER | BD126201 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname