WVA-number | 23584 |
---|---|
Paksus (mm) | 15.8 |
pakendi pikkus [cm] | 16.5 |
pakendi laius [cm] | 12.5 |
pakendi kõrgus [cm] | 4.5 |
Kontrolltähistus | R90 Homologated |
Laius (mm) | 145 |
Kõrgus (mm) | 55.1 |
Kaal (kg) | 1.57 |
Hulk telje kohta | 4 |
Kulumisandur | koos akustilise kulumishoiatusega |
Täiendav tooteinfo | ilma lisavarustuseta |
Pidurisüsteem | AKEBONO |
Pakendi tüüp | Karp |
Seeria | PREMIER |
MITSUBISHI | 4605A486 |
---|---|
MITSUBISHI | 46 05B 163 |
MITSUBISHI | 4605A795 |
MITSUBISHI | 4605A4879 |
Auto Parts | 81-21671 |
---|---|
Auto Parts | 81-23584 |
BREMTEC | BT589PRO |
TRW | GDB4142 |
BREMBO | P 54 030X |
BREMBO | P54030N |
BENDIX | 572281 |
BENDIX | 572352 |
BENDIX | 572381 |
BENDIX | 572186 |
NECTO | FD7533A |
WAGNER | WBP24583A |
BENDIX | 572295 |
BENDIX | 572200 |
BENDIX | 572419 |
BENDIX | 572280 |
BENDIX | 572282 |
BENDIX | 573278 |
BENDIX | 572500 |
BLUE PRINT | ADC44221AF |
JAPANPARTS | PA-004AF |
TRW | GDB3287 |
GALFER | B1.G120-5241.2 |
BENDIX | 572370 |
BENDIX | 572447 |
MINTEX | MDB2134 |
ZIMMERMANN | 23584.160.1 |
BOSCH | 0 986 AB9 111 |
BOSCH | 0 986 AB2 285 |
REMSA | 0804 42 |
ATE | 13.0460-5760.2 |
MINTEX | MDB2985 |
LPR | 05P1347 |
TEXTAR | 2358401 |
TEXTAR | 2358407 |
BREMBO | P 54 030 |
FERODO | FDB4388 |
DELPHI | LP1684 |
BOSCH | 0 986 424 716 |
BOSCH | 0 986 495 253 |
BENDIX Braking | BPD1221 |
APEC | PAD1376 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname