Vana detaili tagastus mittevajalik | |
---|---|
Soovitatava eritööriista tootenumber | J9300000 |
Läbimõõt [mm] | 60 |
Piduriketta paksus [mm] | 28 |
Pidurisüsteem | TOKICO |
Paaristoote koodid | J3225049 |
alternatiivne remondikomplekt | J3285008 |
alternatiivne remondikomplekt | J3295002 |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
MITSUBISHI | 4605A201 |
---|
TEXTAR | 38251900 |
---|---|
BUDWEG CALIPER | 344574 |
CARDONE | 385710 |
sbs | 13012130191 |
BOSCH | 0 986 134 479 |
TRW | BHS1106E |
NK | 2130191 |
A.B.S. | 730251 |
NIPPARTS | N3215044 |
Brake ENGINEERING | CA2832 |
KAWE | 344574 |
TRW | BHS1106 |
Delco Remy | DC885710 |
ELSTOCK | 82-1919 |
BREMBO | F 54 126 |
TRISCAN | 8170 344574 |
ASHUKI | C657-23NEW |
SPIDAN | 404574 |
EDR | DC885710 |
ERA Benelux | BC64574 |
APEC braking | LCA420 |
DA SILVA | ET5236 |
BLUE PRINT | ADC44878 |
BLUE PRINT | ADC448518 |
AUTOFREN SEINSA | D41882C |
ERT | 401824 |
FRENKIT | 260965 |
NPS | M321I68 |
DRI | 3199110 |
KAMOKA | JBC0611 |
ATI | E4574 |
MAXTECH | 6455006 |
FTE | RX6098185A0 |
LAUBER | 77.2944 |
SHAFTEC | BC2480 |
OPTIMAL | BC-1116L |
COMLINE | CBC067L |
ASHUKI | C657-23NEW |
APEC braking | BCA1207 |
APEC braking | LCA420 |
ATE | 24.3601-1741.5 |
APEC braking | LCA420N |
BLUE PRINT | ADBP450030 |
FEBI BILSTEIN | 178406 |
TRISCAN | 8175 42103 |
A.Z. Meisterteile | AZMT-44-023-2144 |
FTE | 9292215 |
APEC | LCA420 |
ASHUKI by Palidium | C657-23NEW |
REMSA | 9028321 |
APEC | BCA1207 |
APEC | LCA420N |
FAI AutoParts | FPCA144L |
METZGER | 6261671 |
JAPANPARTS | CAL078LJM |
ASHIKA | CAL078LJM |
JAPKO | CAL078LJM |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname